شناسهٔ خبر: 68424385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شرایط نساجی غیرمتعارف نیست/ نساجی به دنبال جذب یک مهاجم

مهدی غلامی

مربی تیم نساجی مازندران با طبیعی خواندن شرایط تیمش در هفته های ابتدایی لیگ برتر درفصل جدید گفت، برای کادرفنی و بازیکنان تیم نساجی مازندران هیچ شرایط غیرمتعارفی درتیم وجود ندارد و همه چیزطبیعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، «مصطفی صداقت» درنشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابرمیهمانش گل گهرسیرجان افزود: شرایط تیم واقعا خوب و عالی است ودر طول این هفته برای بازی خانگی مقابل تیم گل گهر خیلی خوب تمرین کردیم و آماده بازی برابر گل گهردرهفته سوم هستم.

وی درپاسخ به پرسشی درخصوص اینکه نساجی درپایان هفته دوم تنها یک امتیاز کسب کرده است، تصریح کرد: بهرحال درشروع بازی های لیگ، قرعه‌ای که برای تیم ها می‌افتد، همچنین شرایط جدول تاثیرگذار است، اما ما درتیم نساجی، شرایط غیر معارفی برای تیم نمی‌بینیم.

مربی تیم نساجی مازندران با تاکید براینکه همه چیز دراین تیم شرایط عادی و طبیعی است، اضافه کرد: خیلی علاقمند هستیم که برای بازی فردا برابر تیم گل گهر از حضور پرشور هواداران خودمان انرژی بگیریم و با این حضور پرتعداد آنها، فوتبال با کیفیتی ارائه دهیم.

صداقت افزود: قطعا حضور پرشور هواداران در بازی های خانگی وحمایت از بازیکنان، باعث می‌شود تا در ادامه بازی‌های لیگ انرژِی لازم را داشته باشیم و در ادامه مسیر نگران نباشیم.

وی ادامه داد: ما نه از گذشته تیم نساجی نگرانی داریم و از آینده این تیم نیز نگرانی نمی‌بینیم و بازهم تاکید می‌کنم، شرایط تیم خیلی خوب وعالی است.

 نساجی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم

مربی تیم نساجی مازندران همچنین از اقدام این باشگاه برای جذب یک مهاجم با نظر ساکت الهامی سرمربی این تیم خبر داد وگفت: شرایط اداری وجذب این بازیکن در دست اقدام است و امیدواریم که هرچه زودتر به جمع بازیکنان تیم نساجی اضافه شود.

صداقت با بیان اینکه برای بازی هفته سوم برابر تیم گل گهرسیرجان بازیکن مصدوم ومحروم نداریم، تصریح کرد، درتیم آقای «ساکت الهامی» همیشه، از جوان‌ترین تا با تجربه‌ترین بازیکن تیم درشرایط رقابتی هستند و خوشبختانه مشکل خاصی برای انتخاب نفرات بازی فردا نداریم.

تیم نساجی مازندران درهفته سوم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ جمعه شب میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

نساجی در دو بازی گذشته با نتیجه یک برصفر به تیم فولاد خوزستان باخت و دردومین بازی با نتیجه یک بریک برابر تیم آلومینیوم اراک به تساوی و یک امتیاز دست یافت.

گل گهرسیرجان نیز درهفته نخست درشهرانزلی با نتیجه یک برصفر به میزبانش ملوان این شهر باخت و درهفته دوم با نتیجه ۲ برصفر استقلال خوزستان را شکست داد .

انتهای پیام

نظر شما