شناسهٔ خبر: 68424365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

11 بازیکن استقلال مقابل استقلال خوزستان؛ ترکیب هجومی نکونام

مثلث هجومی استقلال در این مسابقه سه بازیکن تکنیکی و خلاق آبی‌ها تشکیل شده و کاکوتا اولین حضور ثابت خود را تجربه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

11 بازیکن استقلال مقابل استقلال خوزستان؛ ترکیب هجومی نکونام

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

جواد نکونام برای این دیدار از سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، گائل کاکوتا، دیدیر اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی به عنوان نفرات اصلی تیم استفاده خواهد کرد.

حضور کاکوتا و اندوگ در ترکیب اصلی تیم یکی از مهمترین اتفاقات این بازی به شمار می رود و در حالی که سایت رسمی این باشگاه ساعتی پیش از صادر شدن کارت بازی بلانکو خبر داد اما او جایی در جمع ۱۱ نفر اصلی نکونام برای دیدار حساس اهواز ندارد.

نکته مهم اینکه با توجه به غیبت آرمین سهرابیان و خروج او از لیست استقلال به دلیل مصدومیت، سامان فلاح برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفته و در کنار او مدافع با تجربه آبی‌ها رافائل سیلوا به میدان خواهد رفت.

مثلث هجومی استقلال در این مسابقه با اسلامی، ماشاریپوف و گائل کاکوتا سه بازیکن تکنیکی و خلاق آبی‌ها تشکیل شده و کاکوتا اولین حضور ثابت خود را تجربه خواهد کرد. با توجه به بازگشت گوستاوو بلانکو، این بازیکن در این مسابقه هم روی نیمکت قرار گرفته و آرمان رمضانی از ابتدا به میدان خواهد رفت، به احتمال زیاد در جریان مسابقه بلانکو وارد زمین خواهد شد.

گفتنی است در ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان آرام عباسی، علی هلیچی، سید محمد حسینی، محمود مطلق‌زاده، مومل عبدالرضا، نونس داسیلوا، بهروز بارانی، حامد بحیرایی، احمد گوهری، سبحان پسندیده و اسماعیل بابایی، حضور دارند.

نظر شما