شناسهٔ خبر: 68424336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی- توریستی جهان کوچک ملایر

مهناز روزبهانی

عصر امروز فاز دوم ابر پروژه مجموعه تفریحی- توریستی جهان کوچک ملایر واقع در جاده سلامت، با حضور استاندار همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ملایر و مدیران دستگاه‌های اجرایی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر در زمینی به وسعت ۴۸ هکتار، با اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

 علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان پنجشنبه ۸ شهریور در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه مینی ورلد یک اثر کم نظیر در سطح کشور به شمار می‌رود و بیش از ۱۳۸ المان از سراسر جهان در آن ساخته و نصب شده است، افزود: به طور قطع ابهره‌برداری از این پروژه باعث جذب توریست و گردشگران خارجی بسیاری می‌شود.

افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی- توریستی جهان کوچک ملایر

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالای شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف، افزود: به تازگی سفیر بلاروس سفری به ملایر داشت و از ظرفیت‌های بالای این شهرستان اظهار رضایت کرد که نویدبخش آینده خوب برای ملایر است.

افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی- توریستی جهان کوچک ملایر

این مقام مسئول با بیان اینکه شهردار ملایر، نمونه یک شهردار پر تلاش در سطح استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: ما همواره سعی کردیم در کمیسیون‌های مختلف استانداری همراه و همگام با شهرداری، شورای شهر و مدیریت شهرستان ملایر مساعدت‌های لازم را داشته باشیم.

قاسمی فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ماندگار دولت آیت الله شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور شهید نمونه تمام عیار عشق به مردم، اخلاص و ولایت پذیری بود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه برنامه محوری و عملیاتی حرکت کردن اولویت کاری ما بوده و هست، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث تولید، طی سه سال گذشته واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری را احیا کردیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در سطح ملی به شمار می‌رود، گفت :۹ نماینده استان در کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور دارند و منشا اثر هستند .

وی یکی از عوامل رشد و توسعه، شکوفایی و تعالی استان همدان و شهرستان ملایر را عدالت محوری در همه حوزه‌ها دانست و افزود: در بحث رفع مشکل آب شرب و کشاورزی، توزیع همگون اعتبارات و اشتغال زایی گام‌های موثری برداشته شود.

استاندار همدان با اشاره به پتانسیل‌های بالای ملایر در حوزه مبلمان منبت، شیره و انگور ، مرواربافی، صنایع دستی قالی بافی و صنعت گردشگری، اظهار کرد: به طور قطع حضور دو نماینده پای کار در ملایر که با وفاق و همراهی اقدامات مشترکی را به انجام می‌رسانند حرکتی خجسته به شمار می‌رود که سبب رفع نیازهای مردم خواهد شد.

 شهردار ملایر  نیز در حاشیه این افتتاحیه، گفت: این پروژه در غرب کشور در نوع خود بی‌نظیر است و ما در تمام فصول سال بازدید کننده و گردشگر داریم.
 

افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی- توریستی جهان کوچک ملایر

مجید فرجی بیان اینکه افتتاح مجموعه تفریحی توریستی مینی ورلد ملایر نقش موثری در رونق صنعت توریسم استان همدان دارد، افزود: تعداد بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز از این پروژه قابل توجه بوده است.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: مقرر شده است در این مجموعه تفریحی-توریستی بزرگ رویدادهای مناسبتی چون جشنواره‌های شیره و انگور و مبلمان منبت با حضور شهروندان ، مسافران و گردشگران برگزار شود.

افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی- توریستی جهان کوچک ملایر

یکی از اعضای شورای شهر ملایر نیز با بیان اینکه وحدت و همدلی موجود بین فرمانداری، مدیران اجرایی شهرداری و شورای شهر ملایر باعث شده طی سال‌های اخیر توسعه مضاعفی را شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر پروژه‌های نیمه تعطیل به بهره‌برداری رسیدند.

عباس جوکار با بیان اینکه شهر ملایر به شهر جشنواره‌ها تبدیل شده است و این نشان دهنده پتانسیل بالای ملایر به شمار می‌رود، گفت : پروژه گردشگری مینی ورلد بعد از چندین سال رکود امروز فاز دوم آن به بهره‌برداری می‌رسد و نویدبخش آینده روشن برای صنعت گردشگری شهرستان و استان است.

انتهای پیام

نظر شما