شناسهٔ خبر: 68424208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

گل محمدی: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی سختی برابر پرسپولیس داریم، گفت انگیزه بازیکنان ما برای این بازی بسیار بالا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک ورزشی»، یحیی گل محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس که در قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازی کردن در برابر همه مدعیان مخصوصا پرسپولیس سخت است و قطعاً بازی ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه تیم حریف بازیکنان تاثیرگذار و خوبی در بخش‌ هجومی دارد و فکر میکنم یکی از سخت‌ترین هفته های این فصل را داریم، افزود: تیم ما انگیزه‌ خوبی دارد و با توجه به تغییراتی که داشتیم حس من نسبت به بازیکنان خوب است و تمرینات خوب و با انگیزه ای را داشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: در رابطه با زیرساخت ها و مشکلات سخت افزاری زیاد حرف زده ام و مشکلاتی که امروز می بینم قابل پیش بینی بود .

وی تاکید کرد: جابجایی سرمربی ها بخشی از شرایط فوتبال حرفه‌ای است و قرار نیست همیشه در یک تیم باشیم اما معتقدم فردا بازی خوبی را هواداران مشاهده خواهند کرد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: تلاش میکنیم بازی با تمرکزی داشته باشیم اما فکر میکنم بازیکنان ما فردا با انگیزه بالایی بازی میکنند و ان شالله تمرکز خوبی برای بازی سخت برابر پرسپولیس داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه به بازی مالکانه علاقه داریم، یادآور شد: اجرای فوتبال مالکانه نیازمند زمان و تمرکز بیشتری است .

نظر شما