شناسهٔ خبر: 68420384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس :

امکانات را باید در دورترین و محروم‌ترین نقاط روستایی با عدالت توزیع کنیم

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید امکانات را از دورترین و محروم‌ترین نقاط روستایی استان با عدالت توزیع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، احمد عجم، امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی اظهار کرد: در اوج آرامش، مجلس شورای اسلامی یک تصمیم تاریخی گرفت، معدل تصمیم مجلس این شد که با شعار محوری وفاق ملی، دولت چهاردهم زودتر به کرسی بنشیند که خوشبختانه رضایت مقام معظم رهبری را نیز به همراه داشت‌.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم با نگاه مقام معظم رهبری، اشراف بر داشته‌های کشور را پیدا کرده و در بین مردم حضور پیدا کنند، افزود: مسئولان باید هم‌افزایی، هم‌پوشانی و همدلی را در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم به نمایش بگذارند و در بین مردم باشند که خوشبختانه این ویژگی را در شخصیت استاندار سمنان شاهد هستیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به اینکه فرصت خدمت، روزی خداوند است و باید شکرگزار باشیم، خاطرنشان کرد: پاسخگویی با زبان لیّن و روی باز با مردم از جمله شکرگزاری این نعمت است.

عجم با تاکید بر اینکه اخلاص و اشراف بر مسائل محیطی از عوامل توفیق در امور است، تصریح کرد: ما باید انسجام و وحدت را حفظ کرده و با یک صدای واحد برای پیشرفت ایران و اعتلای جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی ادامه داد: ما باید امکانات را از دورترین و محروم‌ترین نقاط روستایی استان با عدالت توزیع کنیم.

عجم در پایان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تا ۸۵ درصد مطالبات کشاورزان و گندم‌کاران به زودی پرداخت خواهد شد.

نظر شما