شناسهٔ خبر: 68420298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: شناخت عمیق مدیریت اجرایی استان از دستگاه قضایی به حل معضلات و گره گشایی از مشکلات مردم کمک می‌کند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دیدار با استاندار استان گفت: شناخت عمیق مدیریت اجرایی استان از دستگاه قضایی موجب افزایش تعامل، تفاهم و همکاری موثر دو مجموعه شده که نتیجه آن کمک به حل معضلات استان و گره گشایی از مشکلات مردم و نتیجتا رضایتمندی حداکثری مردم است که باید این همکاری‌ها در حد کمال خود تقویت شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران دستگاه قضایی استان به مناسبت هفته دولت با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت الله رئیسی را گرامی داشت.

عتباتی با خدا قوت به مجموعه اجرایی استان برای زحماتشان در طول سال گفت: دستگاه اجرایی استان و در راس آن استاندار آذربایجان غربی با درک بالایی از مسائل و مشکلات استان با اقدامات میدانی و مسئله محور کار‌های مهم و تاثیرگذاری را در استان انجام داده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی با تعامل و همکاری تنگاتنگ با مجموعه اجرایی استان علاوه بر کار قضایی خود به پیشبرد امور کمک کرده و می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: تشخیص درست مشکلات و مسائل و ارائه راهکار مناسب برای حل آن‌ها در استان آذربایجان غربی که یک استان خاص و ویژه هست بسیار مهم است که مجموعه اجرایی استان این مهم را به خوبی انجام داده است.

عتباتی به شناخت عمیق مدیریت اجرایی استان از دستگاه قضایی اشاره و گفت: این شناخت صحیح موجب افزایش تعامل، تفاهم و همکاری موثر دو مجموعه کرد که نتیجه آن کمک به حل معضلات استان و گره گشایی از مشکلات مردم و نتیجتا رضایتمندی حداکثری مردم است که باید این همکاری‌ها در حد کمال خود تقویت شود.

معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی هم در این دیدار گفت: جای خالی شهید رئیسی در هفته دولت امسال کاملا احساس می‌شود خصوصا پروژه‌های تکمیل شده‌ای که باید توسط ایشان به بهره برداری می‌رسید.

معتمدیان با اشاره به همکاری‌های صمیمانه و موثر دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان بیان کرد: این همکاری‌ها موجب شد کار‌های نشد به نتیجه برسند و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشند.

وی افزود: امنیت پایداری که امروز در استان شاهد هستیم نتیجه این همکاری‌ها هست و مدیران استان فقط به کار سخت افزاری بسنده نکرده بلکه با کار‌های نرم افزاری ثبات امنیت را در استان رقم زدند و این مهم حاصل نمی‌شد مگر با همدلی‌ها و همکاری‌های همه مجموعه‌ها که در استان واقعا چشم گیر است.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نقش دستگاه قضایی استان در تولید و ارتقای امنیت استان کم نظیر و منحصر بفرد است و واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

معتمدیان در پایان گفت: استان ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره برد و در این راه همراهی همه مجموعه‌ها خصوصا دستگاه قضایی استان بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است در پایان این دیدار رئیس کل دادگستری استان با تقدیم لوح تقدیر از زحمات استاندار آذربایجان غربی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما