شناسهٔ خبر: 68419569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: صادرات خراسان شمالی ۶۰ درصد افزایش یافت

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: صادرات استان در پنج ماهه نخست امسال به ۱۶۰ میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یادبود شهدای خدمت در مسجد انقلاب بجنورد اظهارکرد: صادرات پیش بینی شده استان در سال گذشته، ۱۰۰ میلیون دلار بود که با بسترسازی، برگزاری نمایشگاه های مختلف و دعوت کشورهای دیگر این میزان امسال افزایش خوبی داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای شهید رییسی در استان، افزود: با احیای ۱۴۷ صنایع راکد استان، نرخ بیکاری خراسان شمالی به ۷.۴ درصد رسید.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: مصوبات سفر رییس جمهور شهید به این استان، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به استان های هم تراز پنج برابر افزایش داشت، این امر بیانگر عقب ماندگی این استان نسبت به سایر استان های دیگر بود.

وی ادامه داد: ۲ سد گلمندره با ۶ هزار میلیارد ریال و بیدواز اسفراین با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مرحله آبگیری رسید، همچنین طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت.

استاندار: صادرات خراسان شمالی ۶۰ درصد افزایش یافت

مردمی بودن ویژگی اصلی دولت شهید رجایی

استاندار خراسان شمالی گفت: مردمی بودن مهمترین شاخصه ای بود که شهید رجایی را در اذهان ماندگار کرد

حسین نژاد افزود: شهید رجایی همواره از امام راحل (ره) تبعیت داشتند و پیگیر رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه بودند.

حسین نژاد اظهارکرد: آنچه موجب ماندگاری شهید رجایی در اذهان شد، خلوص و خداترسی ایشان بود.

به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یادبود شهدای خدمت روز پنجشنبه هفتمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان شمالی، مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانوادهای معزز شهدا در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

نظر شما