شناسهٔ خبر: 68418955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس اتاق بازگانی استان :

برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند

رئیس اتاق بازرگانی استان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند، گفت : باید تلاش کنیم تا جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، شهرام زارع هشتم شهریورماه در ستاد استانی برگزاری دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین به میزبانی اتاق بازرگانی استان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در تلاشیم تا با رایزنی از رؤسای اتاق‌های بازرگانی، سفرای کشورهای خارجی و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌ها را برای حضور در جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین دعوت کنیم.

برگزاری جشتواره بادام در چهارمحال وبختیاری

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در ۱۸ و ۱۹ مهرماه سال‌جاری جشنواره بادام در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره گز هم در حال انجام است.

زارع تاکید کرد: هدف از همکاری اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با فرمانداری فارسان برای برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین، معرفی محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری در سراسر کشور و جامعه اقتصادی بین‌الملل است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته استقبال از جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان مطلوب بود، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت بیشتری حضور پیدا کنند.

برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط هستیم

سیدهادی صالحی  فرماندار شهرستان فارسان نیزدراین نشست  با اشاره به اینکه این جشنواره برای دومین سال متوالی در شهرستان فارسان از ۲۴ تا ۳۰ شهریور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط هستیم.

فرماندار شهرستان فارسان بیان کرد: از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین دعوت شده است، انتظار داریم اداره‌کل میراث‌فرهنگی بودجه‌ای در این حوزه اختصاص دهد.

صالحی با بیان اینکه آغاز فرآیند دومین جشنواره اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری میزبان یک رویداد ملی است و در آینده‌ای نزدیک این رویداد فراملی خواهد شد.

فرماندار فارسان معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را عامل اصلی طراحی جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در فارسان بیان کرد و گفت: این جشنواره در سه بخش نمایشگاهی، جشن‌های عمومی و همایش‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار دولت چهاردهم وفاق ملی است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم فارغ از نگاه قومیتی، سیاسی و گرایش‌های مختلف یک جشنواره ملی با هدف ایجاد وفاق و وحدت در بین اقوام ایران را برگزار کنیم، همچنین از ظرفیت هیات‌های اندیشه‌ورز برای ارتقای شاخص‌های کیفی جشنواره بهره‌مند شویم.

۱۲۰ غرفه برای ارائه دست ساخته ها ومحصولات استان درحاشیه جشنواره برپا می شود

در پایان مسعود آگشته، دبیر جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین با بیان اینکه ۱۲۰ غرفه برای ارائه دست ساخته‌ها و محصولات استان‌ها در حاشیه این جشنواره برپا خواهد شد، گفت: انتظار داریم فعالان صنایع‌دستی در استان نیز در این نمایشگاه مشارکت کنند.

برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند

برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند

برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند

46

برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند برگزاری جشنواره ها به بهبود فضای کسب وکار درچهارمحال وبختیاری کمک می کند

نظر شما