شناسهٔ خبر: 68418798 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهره برداری از پروژه های جدید شهر تهران تا پایان شهریورماه

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برنامه‌ریزی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های من شهردارم ۲ مستمر تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برنامه‌ریزی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های من شهردارم ۲ مستمر تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برتا، نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های من شهردارم مستمر مناطق ۲، ۳، ۱۷، ۱۸ با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق با همراهی سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق برگزار شد.

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق بر ضرورت تکمیل پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ تا پایان شهریورماه تأکید و اظهار کرد: طبق زمان‌بندی صورت گرفته تا پایان شهریورماه سال جاری هیچ‌گونه پروژه‌ای آغاز نشده و غیر فعال در مناطق ۲۲ گانه نباید موجود باشد و همه پیگیری‌ها و بررسی موارد خاص در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های من شهردارم ۲ مستمر تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

شعبانی، ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی پروژه‌های من شهردارم ۲ را از مواردی دانست که در سال ۱۴۰۳ با توجه به دومین سال اجرای این طرح باید بصورت ویژه و خاص مورد پیگیری و مدنظر مناطق ۲۲ گانه قرار گیرد.

در پایان این نشست شهرداران مناطق ۲، ۳، ۱۷، ۱۸ ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه‌های من شهردارم ۲ از اتمام حداکثری این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ خبر دادند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما