شناسهٔ خبر: 68418292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرواز اورژانس هوایی نیشابور برای امداد رسانی به مصدومان سانحه رانندگی

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از به پرواز درآمدن اورژانس هوایی این شهرستان برای امدادرسانی به مصدومان سانحه رانندگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید حمید حسینی 8 شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در خصوص حادثه واژگونی خودرو ساینا گفت: صبح امروز پنج شنبه پس از اعلام حادثه واژگونی خودرو ساینا در محور نیشابور به سبزوار نرسیده به حسن‌آباد سالار به مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس پایگاه حسن‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه تعداد مصدومان این حادثه ۴ نفر ارزیابی شد که متأسفانه یک مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

پرواز اورژانس هوایی نیشابور برای امداد رسانی به مصدومان سانحه رانندگی

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: یک مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط کارشناسان اورژانس برای ادامه روند درمان توسط آمبولانس حسن‌آباد و دو مصدوم دیگر با همکاری بالگرد و آمبولانس‌های ۶ و ١۰ شهری اورژانس ۱۱۵ نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این نوزدهمین اعزام بالگرد اورژانس هوایی نیشابور در سال جاری بود، حوادث رانندگی را مهم‌ترین عامل مرگ و میر در کشور دانست و افزود: عدم رعایت سرعت مجاز، انحراف و تجاوز از خط وسط، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه کافی به جلو از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات هستند.

انتهای پیام

نظر شما