شناسهٔ خبر: 68417303 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۸ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ قیمت خودروهای داخلی در تمام محصولات دستخوش تغییر شده که شدت نوسان قیمت در بازار داخلی از محصولات مونتاژی بیشتر است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات پرفروش داخلی ایران خودرو امروز با رشد چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به قیمت ۶۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در شمار اتومات‌های داخلی ایران خودرو نیز با رشد سه میلیون تومانی در پایان هفته به قیمت ۹۳۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک از محصولات اتومات بازار سایپا با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۵۳۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات سایپا نیز با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۷۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۱ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۷ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۸ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز در برخی از محصولات با افزایش یا کاهش قیمت رو به‌رو است.

X33 کراس (اتوماتیک) یکی از اتومات‌های شرکت مدیران خودرو با افت ۵۶ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی T9 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور با کاهش ۹۹ میلیون تومان رکورددار افت قیمت در بازار شده به قیمت دو میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومان رسیده است.

پیکاپ G9 به اکسل‌های قدرتمند نیز امروز ۶۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۳ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۶۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۸ شهریور+ جدول

برچسب‌ها:

نظر شما