شناسهٔ خبر: 68416182 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

جاعل کاپوچینوهای تقلبی دستگیر شد

رئیس اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جاعل برند تجاری معروف تولید کاپوچینو خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی اصغر زارعی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این پرونده کلاهبرداری گفت: هر نشان تجاری که در کشور با اقبال مردم مواجه می‌شود؛ باعث می‌شود کلاهبرداران نیز به دنبال سوءاستفاده از آن نام و شهرت آن نشان تجاری باشند. به عنوان مثال، کاپوچینوهای آماده با نام تجاری «گود دی» در ماه‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است؛ به همین دلیل باندی در این باره اقدام به جعل این نشان تجاری کرده بودند که شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی، همکاران من موفق به دستگیری جاعلی شدند که با استفاده از نام تجاری این برند، موادی تقلبی را ساخته و در شهر توزیع کرده بود. این فرد یک انبار بسیار بزرگ برای این کار اختصاص داده و با شکر و رنگ، این مواد تقلبی را در بسته‌بندی‌های شبیه به محصول اصلی اما تقلبی، عرضه کرده بود. از انبار محل فعالیت این فرد بیش از یک کامیونت از این مواد تقلبی کشف شد.

زارعی با اشاره به شگرد این کلاهبردار گفت: این افراد برای فروش محصولات خود، قیمت‌هایی پائین تر از قیمت درج شده روی محصول اصلی خود مطرح می‌کنند که همین اختلاف قیمت باعث می‌شود عده‌ای از مردم فریب این کلاهبرداران را بخورند. درحالیکه شهروندان باید دقت کنند که اگر محصولی قیمت پائین‌تری دارد حتما مشکلی دارد یا اصل نیست.

وی افزود: قطعا این مواد جایگزین تقلبی هستند و در شرایط غیربهداشتی و بدون رعایت هیچگونه استانداری تهیه می‌شوند؛ بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم مخصوصا مواد غذایی و محصولات آرایشی-بهداشتی را از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند.

رئیس اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با این محصولات تقلبی، پلیس را در جریان بگذارند تا با انجام تحقیقات پلیسی، اصالت کالاها مورد بررسی قرار گیرد. 

جاعل کاپوچینوهای تقلبی دستگیر شد

 

نظر شما