شناسهٔ خبر: 68416077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قایقران پارالمپیکی: آماده‌ام و مشکلی برای شرکت در پارالمپیک پاریس ندارم

ظریفه ملک‌پور

قایقران پاراکانو درباره آخرین وضعیت خود برای برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: دوباره به شرایط ایده‌ال و طبیعی خود بازگشته‌ام و هیچ مشکلی برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس ندارم.

صاحب‌خبر -

سعید حسین پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود پس از بهبودی از بیماری برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: با تمریناتی که زیر نظر طالبیان مربی تیم ملی پاراکانو داشتم از نظر بدنی دوباره به شرایط ایده‌ال و طبیعی قبل خود برگشته‌ام و مشکلی برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ندارم. البته این که چقدر امیدوار به کسب سکو باشم مشخص نیست اما تلاشم بر این است که ابتدا به فینال A راه پیدا کنم و سپس بهترین خود در روز مسابقه باشم.

وی گفت: با توجه به این که برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک شرکت می‌کنم با تمام توان رقابت خواهم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

عضو تیم ملی پاراکانو همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان شناخت دارید، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی جهان که در مجارستان برگزار شد با تمام حریفان پارالمپیکی رقابت کردم و ضمن کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به مدال برنز دست پیدا کردم. تقریبا از تمام حریفانم شناخت دارم و مطمئنم رقابت سختی را با حریفانم به ویژه با قایقرانان برزیل، فرانسه و مجارستان خواهم داشت. البته چون هدف گذاری کسب بهترین نتیجه در پاریس است هیچ کدام از حریفان برای من فرقی نمی‌کند و تلاشم رسیدن به سکوست.

حسین‌پور در پاسخ به این سوال که آیا از نظر تجهیزات و امکانات مشکل خاصی وجود دارد یا خیر؟ گفت: شرایط راضی کننده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از وجود روانشناس برخوردار هستید؟ افزود: استرس و هیجانات امری طبیعی است، البته حضور روانشناس در تمرینات سبب شده تا علاوه بر ارتقای مهارت‌های فنی از نظر روانی نیز خود را برای حضور در این رویداد بزرگ آماده کنم و استرس خاصی ندارم. به هر صورت صددرصد خود را خواهم گذاشت تا نتیجه خوبی کسب کنم.

حسین پور در پایان درباره تمریناتش نیز گفت: با توجه به نزدیک شدن به شروع بازی‌های پارالمپیک پاریس تمریناتم بیشتر در فاز سرعت با شدت بالاست، امیدوارم در روز مسابقه بهترین رکورد را به نام خود ثبت کنم.

انتهای پیام

نظر شما