شناسهٔ خبر: 68415955 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

به مناسبت هفته دولت، 10 طرح ارتباطی به بهره برداری رسید | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به مناسبت هفته دولت، 10 طرح ارتباطی با حضور استاندار کردستان و نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، آرام حیدری، مدیرکل ارتباطات این استان، ضمن تشریح اقدامات انجام شده حوزه ارتباطات در استان کردستان، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم 324 روستای بالای 20 خانوار این استان با حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود: در حال حاضر از هزارو 310 روستای بالای 20 خانوار استان کردستان، هزارو 222 روستا تاکنون به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند که معادل 93.3 درصد روستاها می باشد.

حیدری بیان کرد: امروز در پنجمین روز از هفته دولت، 10 طرح ارتباطی که شامل احداث و ارتقاء سایت های تلفن همراه می باشد با اعتباری بالغ بر 2 هزارو370 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد، که در این راستا 77 روستای این استان تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت قرار خواهد گرفت.

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطی در این استان، آمار توسعه زیرساخت های ارتباطی استان کردستان را در دولت سیزدهم مثبت اعلام کرد و خواستار تسریع در روند اجرای دیگر پروژه های ارتباطی باقیمانده در استان شد.

بر اساس این گزارش این افتتاحیه با حضور اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان، سالار مرادی، نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی،اکبر محمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج، آزاد حکت، مدیرمخابرات منطقه کردستان و جمعی از مدیران استانی و فرمانداران در روز سه شنبه 6 شهریور ماه در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.

نظر شما