شناسهٔ خبر: 68415525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران خبر داد:

ورزشگاه آزادی احتمالا از آذر ماه میزبان مسابقات فوتبال است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: تمام تلاش ما این است که ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و بازی‌های تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال آماده شود اما احتمالا از آذر ماه بتواند میزبان مسابقات باشد.

صاحب‌خبر -

سیدکمال سادات روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش‌ها بر این موضوع است تا ورزشگاه آزادی برای هفته‌های آینده بازی‌های پرسپولیس و استقلال آماده شود اما امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در حال انجام است تا چند ماه آینده این ورزشگاه آزادی مهیای میزبانی مسابقات شود.

وی اظهار کرد: برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه آزادی قدامات مورد نیاز انجام شده در همین راستا با پیمانکار ورزشگاه رایزنی‌هایی از سوی شرکت توسعه و زیرساخت‌های اماکن ورزشی کشور صورت گرفته که با افزایش نیروی انسانی فعال و تسریع در تامین زیرساخت‌های موردنیاز، در سریعترین زمان ممکن فعالیت‌های مرتبط با تامین زیرساخت‌های این ورزشگاه را انجام دهد تا بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

ورزشگاه آزادی احتمالا از آذر ماه میزبان مسابقات فوتبال است

برگزاری بازی‌های پرتماشاچی در ورزشگاه آزادی

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: برای تسریع در این فرایند به شرکت توسعه و زیرساخت‌های اماکن ورزشی کشور تاکید شده که ورزشگاه آزادی را برای برگزاری این دیدارها آماده کند تا بتوان بازی‌های پرتماشاچی از جمله بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در آن برگزار کرد.

سادات ادامه داد: با توجه به برگزاری جلساتی به همین منظور در روزهای آینده، امیدواریم این تعامل ایجاد شود تا پیمانکار فعالیت مربوط به تامین زیرساخت‌های این ورزشگاه را به اتمام برساند و در نهایت هواداران این تیم‌ها بتوانند بازی‌ها را در ورزشگاه آزادی و با حضور پر تعداد خود مشاهده کنند.

ورزشگاه آزادی احتمالا از آذر ماه میزبان مسابقات فوتبال است

برای تامین امنیت ورزشگاه آزادی مشکلی نداریم

مشاور استاندار تهران یادآور شد: ما برای تامین امنیت ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی در تهران نداریم و مجموعه فراجا این تاییدیه را داده‌اند که از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد همانطوری که در گذشته هم برای برگزاری بازی‌ها مشکلی نداشتیم.

وی اضافه کرد: در لیگ برتر سال گذشته بازی‌های لیگ به خوبی برگزار شد و اتفاقات خوبی را شاهد بودیم، با توجه به اینکه تعامل خوبی با مجموعه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داریم، همه اقدامات برای برگزاری مطلوب بازی‌ها در این ورزشگاه انجام می‌شود.

به گفته وی، چنانچه زیرساخت‌های موردنیاز ورزشگاه آزادی تامین شود و خطراتی برای تماشاچی و هواداران تیم‌های لیگ برتری وجود نداشته باشد به دیده منت می‌پذیریم بازی در آن برگزار شود و به این امر کمک می‌کنیم.

ورزشگاه آزادی احتمالا از آذر ماه میزبان مسابقات فوتبال است

ظرفیت ورزشگاه تختی برای لیگ برتر پایین است

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: چندین جلسه کمیسیون ورزشی برای تعیین تکلیف وضعیت ورزشگاه‌های پایتخت برای بازی‌های لیگ برتر برگزار شد اما در مجموع با توجه به اینکه محل برگزاری بازی‌های لیگ برتر با استانداری تهران نیست، مجموعه وزارت ورزش و جوانان متولی است، در صورتی که به ما ورزشگاه معرفی کنند از نظر امنیتی تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

وی ادامه داد: در صورتی که ورزشگاهی قابلیت بازی با تماشاچی در جریان بازی‌های لیگ برتر داشته باشد ما همه همه تلاش را برای این موضوع انجام خواهیم داد.

سادات افزود: تاکنون وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ورزشگاه‌هایی به ما معرفی کردند، بازدیدهایی از این اماکن ورزشی انجام شده و متولیان امر در تلاش هستند تا زیرساخت‌ها را آماده کنند تا با وجود تماشاچیان بازی‌های فوتبال در آنها برگزار شود.

وی درباره ورزشگاه تختی تهران نیز گفت: این ورزشگاه برای بازی‌های لیگ برتر ظرفیت پایینی برای حضور تماشاچیان دارد به طوری که ظرفیت آن ۳۱ هزار نفر بیشتر نیست بنابراین تا حدودی بازی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی با تعداد تماشاچی بالا امکانپذیر نیست.

ورزشگاه آزادی احتمالا از آذر ماه میزبان مسابقات فوتبال است

ورزشگاه قدس شرایط بهتری برای برگزاری مسابقات فوتبال دارد

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران افزود: درباره ورزشگاه قدس نیز هفته گذشته برای بازی بین تیم‌های استقلال و ملوان بازدیدی انجام شد اما زیرساخت‌های کافی ندارد اما در نهایت قرار است مسوولان ورزشگاه قدس شرایط را مهیا کنند که در صورت داشتن امکانات و زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی روی آن صورت می‌گیرد.

سادات با این وجود به بازدید روز چهارشنبه هفتم شهریور کارشناسان از ورزشگاه قدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: هنوز اطلاعاتی از تامین زیرساخت‌ها در این مکان ورزشی نیز به ما داده نشده اما در صورت تامین زیرساخت‌ها بازی‌های کم‌تماشاچی را در این ورزشگاه برگزار خواهد شد البته تا حدودی این زیرساخت‌ها آماده شده و شاید بتوان این مدل بازی با تماشاچی کم را در این ورزشگاه برگزار کرد در نهایت می‌توان گفت که ورزشگاه قدس شرایط بهتری برای برگزاری مسابقات فوتبال دارد.

نظر شما