شناسهٔ خبر: 68414834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مطرح کرد

افشاگری علیه یزید زمانه ضروری است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:ابزار امام حسین (ع) در روز عاشورا با ابزار حامیان حق در روزگار کنونی متفاوت است به ویژه رسانه و فضای مجازی ابزاری است که قابل مقایسه با هیچ ابزاری حتی موشک نیست و باید در کنار آلات جنگی آگاه سازی و افشاگری علیه باطل صورت پذیرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بندبند فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز اربعین با دانشجویان را قابل تأمل دانست و اظهار کرد: تقابل دو جبهه یزیدی و حسینی امروز مانند ۱۳۰۰ سال گذشته نیست و برای همین است که به همه انسان‌ها توصیه می‌شود یزید و حسین زمانه خود را بشناسند همانگونه که شهید مطهری بر شناخت شمر زمانه هر عصر تاکید کرده است.

وی با اشاره به ابزار در اختیار بشریت در هر زمان افزود: ابزار امام حسین (ع) در روز عاشورا با ابزار حامیان حق در روزگار کنونی متفاوت است به ویژه رسانه و فضای مجازی ابزاری است که قابل مقایسه با هیچ ابزاری حتی موشک نیست هر چند ابزارآلات جنگی نیز باید در زمان مناسب به کار گرفته شود اما در کنار آن باید آگاه سازی صورت پذیرد که توسط رسانه و فضای مجازی امکان پذیر است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بر لزوم اهتمام بر آگاه سازی و افشاگری تاکید کرد و گفت: باید در رسانه‌ها گفت که امروز حقوق بشر و سازمان ملل چه می‌کنند و ماهیت آنها را افشا کرد چرا که این سازمان‌ها به نام حقوق بشر حقوق انسان‌ها به ویژه اهالی غزه را نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: با وجود گذشت بیش از ۱۰ ماه از آغاز جنگ در غزه سازمان ملل فقط تماشا می‌کند و هیچ عکس‌العمل مناسبی نسبت به جنایات در غزه نشان نمی‌دهد بنابراین باید ابزار امروز را شناخت و از آن بهترین استفاده را کرد.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به شرایط کشور در برهه کنونی یادآور شد: مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم هر دو تازه کار هستند و بر همین اساس لازم است بین آنها وحدت، اخوت، محبت و مشورت وجود داشته باشد تا از پس امور برآیند؛ مجلس و دولت باید تلاش و کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهند تا قوانین خوب توسط مجلس تصویب و توسط دولت اجرا شود.

وی تاکید کرد: مجلس و دولت نباید به ایده و آرزو اکتفا کنند و باید بپذیرند که بین امر مطلوب و ایده آل با امر مقدور و شدنی تفاوت است و بر همین اساس فعالیت خود را انجام دهند؛ به عنوان مثال در خصوص بیکاری جوانان باید اقدامات درستی انجام شود چرا که عمدتاً حاضر به فعلیت در بخش خصوصی نیستند و از کارهای سخت رویگردان هستند این در حالی است که بیش از ۵ میلیون غریبه در کشور به کار شبانه روزی مشغولند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آنچه در دنیا رخ می‌دهد از لحاظ فیزیکی یا متافیزیکی، اخلاقی یا غیراخلاقی همه به هم ربط دارند بنابراین جوانان عزیز باید خود را مسلط به سیاست روز کنند و با افشاگری و درک درست شرایط روز کشور در صحنه‌ها حضور داشته و انجام وظیفه کنند.

نظر شما