شناسهٔ خبر: 68414756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آخر هفته‌ای خنک در انتظار استان‌های کشور / تداوم بارندگی‌ها در مناطق مستعد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور به صورت نسبی کاهش می‌یابد، از تداوم بارندگی‌ها در مناطق مستعد خبر داد.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات شمال غرب سمنان، ارتفاعات گلستان و شمال شرق آذربایجان شرقی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه در گیلان، مازندران، ارتفاعات مرکزی البرز، نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی، بارش پراکنده انتظار می‌رود و روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که این وضعیت در نیمه شرقی کشور شدیدتر خواهد بود.

ضیائیان گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور به صورت نسبی کاهش می‌یابد و تا جمعه غرب خلیج فارس و دریای خزر و طی پنج روز آینده دریای عمان مواج است.

نظر شما