شناسهٔ خبر: 68414448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال خراسان رضوی همچنان در لیگ برتر تیم‌داری خواهد کرد

مشهد- ایرنا- حضور نماینده والیبال خراسان رضوی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پس از کش و قوس‌های فراوان و نگرانی هواداران از وضعیت تیم‌داری مشهد در این مسابقات، قطعی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پس از عدم تمایل مالکان باشگاه «نیان الکترونیک» مشهد بر ادامه تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر، بیم آن می‌رفت که در رقابت های فصل جدید والیبال کشور، نماینده ای از خراسان رضوی حضور نداشته باشد.

اما پس از پیگیری و رایزنی های انجام گرفته از سوی متولیان امر، امتیاز باشگاه نیان به هلدینگ معدنی «سپهر صدرا» واگذار شد تا با حمایت این بخش، سال آینده خراسان رضوی از داشتن نماینده لیگ برتری محروم نماند.

بر همین اساس پس از انتقال امتیاز «نیان الکترونیک»، از این پس «هلدینگ معدنی سپهر صدرا» حامی جدید والیبال خراسان رضوی در لیگ برتر خواهد بود که با هدایت امیر حسینی، کاپیتان مشهدی تیم‌های ملی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

حامی والیبال استان هستیم

سرپرست هیات والیبال خراسان رضوی در حاشیه بازدید از تمرین تیم والیبال به خبرنگاران گفت: حضور مشهد و خراسان با صبغه تاریخی عظیم در ورزش و به ویژه والیبال، جایگاه ویژه‌ای در دل اهالی شهر امام رضا (ع) باز کرده است که نه تنها حضور و عدم حضور آن برای همشهریان‌، که برای همه ورزشکاران ایران به یک دلیل مهم است و آن پابوسی حریم امن رضوی است.

جبار قوچان نژاد ادامه داد: عنایت خداوند متعال بر این قرار گرفت که ماه‌ها تلاش و دوندگی، دلسوزی و حمایت پیشکسوتان و دلسوزان همیشگی والیبال استان برای ورود یک حامی اقتصادی به والیبال و تثبیت آن در دومین سال بی‌نتیجه نماند تا مشهد دوباره در قطار لیگ بماند.

وی ادامه داد: امروز هلدینگ معدنی سپهر صدرا به عنوان یک حامی قدرتمند اقتصادی پا به عرصه والیبال گذاشته و حامی جدید والیبال استان شده است که از امروز به طور کامل مورد حمایت هیات قرار گرفته است.

تیم والیبال نیان الکترونیک فصل گذشته با ۲۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر قرار گرفته بود.

نظر شما