شناسهٔ خبر: 68414016 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

ایران خودرو | فروش خودرو

سه خبر غافلگیر کننده شبانه ایران خودرو برای متقاضیان

آن طور که در اطلاعیه ایران خودرویی ها آمده است متقاضیانی که در جدیدترین طرح فروش گسترده این خودروساز نام نویسی کردند باید با مراجعه مجدد به سایت فروش ایران خودرو نسبت به انتخاب شیوه خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز: آن طور که در اطلاعیه ایران خودرویی‌ها آمده است متقاضیانی که در جدیدترین طرح فروش گسترده این خودروساز نام نویسی کردند باید با مراجعه مجدد به سایت فروش ایران خودرو نسبت به انتخاب شیوه خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

ایران خودرو اعلام کرد متقاضیان می‌توانند خودروی مورد نظر خود را به دو روش فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش در اختیار بگیرند. طرح پیش فروش یا فروش فوق العاده این شرکت خودروساز به گونه‌ای طراحی شده بود که متقاضیان هنگام ثبتنام از نوع خرید خود که پیش فروش است یا فروش فوق العاده اطلاعی نداشتند. اما اکنون این فرصت را پیدا کرده اند تا نوع خرید موردنظر را انتخاب کنند.

یکی دیگر از خبر‌های خوب ایران خودرو برای مشتریان آخرین طرح فروش خود این است که می‌توانند ترجیحات خود را تغییر دهند.

ایران خودرو به مشتریان اعلام کرده بود برای شرکت در این طرح فروش، پنج محصول را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنندحالا دوباره این فرصت برای مشتریان ایجاد شده است که اگر در تعیین نوع خودرو مودنظر خود اشتباه کرده اند دوباره امکان انتخاب و اصلاح داشته باشند.

سومین خبر خوشحال کننده ایران خودرو برای متقاضیان این است که امکان برداشت مبالغی که به حساب نیابتی خود واریز کرده اند بوجود آمده است.

لازم به ذکر است تعیین نوع طرح و تغییرات در نوع اولویت خودرو فقط تا ساعت ۲۴ نهم شهریور امکان پذیر است.

برچسب‌ها:

نظر شما