شناسهٔ خبر: 68413251 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قیمت لاماری ایما هیبرید در شرایط فروش جدید این خودرو افزایش یافت [شهریور ۱۴۰۳]

آرین موتور قیمت لاماری ایما هیبرید را در شهریور ۱۴۰۳ افزایش داد و شرایط فروش این خودرو را نیز برای متقاضیان اعلام کرد. این خودرو اکنون حدود ۲ میلیارد تومان قیمت دارد و بهای آن نسبت به مدت گذشته حدود ۱۳۰ میلیون تومان بیشتر شده است. لاماری ایما هیبرید برخلاف نسخه تنفس طبیعی آن، در قالب خودرو وارداتی عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آرین موتور قیمت لاماری ایما هیبرید را در شهریور 1403 افزایش داد و شرایط فروش این خودرو را نیز برای متقاضیان اعلام کرد. این خودرو اکنون حدود 2 میلیارد تومان قیمت دارد و بهای آن نسبت به مدت گذشته حدود 130 میلیون تومان بیشتر شده است. لاماری ایما هیبرید برخلاف نسخه تنفس طبیعی آن، در قالب خودرو وارداتی عرضه می‌شود.
 
افزایش قیمت لاماری ایما هیبرید، شهریور 1403:
قیمت لاماری ایما هیبرید در شرایط فروش جدید این خودرو افزایش یافت [شهریور ۱۴۰۳]
مطابق جدول بالا، قیمت این خودرو 132 میلیون تومان افزایش یافته است. لاماری ایما هیبرید در بازار ایران با تیگو 7 پرو e پلاس رقابت می‌کند. مدیران‌خودرو قیمت تیگو 7 پرو e پلاس را یک‌میلیارد و 976 میلیون تومان اعلام کرده است.
 
شرایط فروش آرین موتور برای ایما HEV، شهریور 1403:
قیمت لاماری ایما هیبرید در شرایط فروش جدید این خودرو افزایش یافت [شهریور ۱۴۰۳]
 
نگاهی به لاماری ایما HEV
 
لاماری ایما HEV یک خودرو هیبریدی معمولی است که در آن موتور درون‌سوز نقش پیشران اصلی را برعهده دارد و موتور برقی به آن کمک می‌کند. البته در ترافیک‌های شهری، موتور برقی وظیفه هدایت خودرو را برعهده خواهد داشت. پیشرانه لاماری ایما HEV از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر درون‌سوز به همراه موتور الکتریکی تشکیل شده است. حداکثر راندمان این پیشرانه 174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به DHT، وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما HEV برابر با 4.7 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.
 
تجهیزات لاماری ایما HEV عبارت‌اند از:
 
صندلی‌های برقی جلو همراه گرمکن و سردکن، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، در صندوق برقی، 6 کیسه هوا، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما