شناسهٔ خبر: 68413178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهاجری: هر چه جلوتر برویم، از خیبر فوتبال بهتری می‌بینید

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت: قطعاً تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به ما و بقیه تیم‌ها کمک می‌کند که بهتر شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد پیش از مصاف با ذوب آهن گفت: هفته گذشته بچه‌های ما تلاش خوبی داخل زمین داشتند، فوتبال خوبی در مقابل تیم خوب سپاهان بازی کردند که متأسفانه روی عدم تجهیزات و اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر همه کارشناسان در شبکه‌های مختلف تأیید کردند خیبر می‌توانست نتیجه بهتری از این بازی بگیرد که نیاز هم داشت؛ این چیزی از شایستگی بچه‌های ما کم نمی‌کند. امیدواریم در ادامه راه مثل دو هفته گذشته به لحاظ ارائه فوتبال، هر چه جلوتر می‌رویم هماهنگ‌تر و منسجم‌تر باشیم.

سرمربی خیبر گفت: قطعاً تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به ما و بقیه تیم‌ها کمک می‌کند که بهتر شویم. از این دو هفته تعطیلی سعی می‌کنیم استفاده کاملی داشته باشیم تا بتوانیم تیم هماهنگ‌تری شویم و پازل ما کامل‌تر شود.

مهاجری در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه ذوب آهن تیم شایسته‌ای است و نیاز به صحبت من در مورد جایگاه این تیم نیست، اظهار کرد: جایگاه ذوب آهن در فوتبال ایران مشخص است و در فصل قبل جایگاه پنجم را کسب کرد.

وی با تاکید بر اینکه قرعه ما به ترتیب به تیم‌های سوم، چهارم و پنجم و فولادی که امسال متحول شده خورده، گفت: درست است رقیب‌های سختی به لحاظ نتیجه گیری پیش رو داشتیم ولی در بازی مقابل سپاهان بچه‌های ما ثابت کردند روزهای بهتری در انتظار ماست.

او با اظهار امیدواری به اینکه قطعاً با تلاشی که مجموعه باشگاه دارد خیبر به این روزها خواهد رسید، افزود: فوتبال در این سطح نیازمند هماهنگ شدن دارد و با توجه به تغییرات تیم صبوری هوادار ما را نیاز دارد و در بازی گذشته هم این را نشان دادند.

سرمربی خیبر تصریح کرد: امیدوارم فردا هم با همان جدیت به ورزشگاه بیایند چرا که به انرژی و حمایت هواداران نیاز داریم.

مهاجری از ذوب‌آهن به عنوان تیمی یاد کرد که در بازی‌های خارج از خانه خطرناک‌ است، گفت: باید خیلی مراقب باشیم تا به آنچه خواسته خودمان و هواداران هست برسیم.

وی همچنین به «وی ای آر» اشاره کرد و با بیان اینکه این سیستم چیز سختی نیست که ما آرزوی آن را داشته باشیم، گفت: یک تکنولوژی خیلی ساده است که غالب کشورهای صاحب فوتبال از آن استفاده می‌کنند ولی به چه دلیل به این سختی آن را به فوتبالمان وارد می‌کنیم که این موضوع جای سوال و تعجب دارد.

این سرمربی بیان کرد: در لیگی که همه باید در یک سطح رقابت کنند یک سری تیم از «وی ای آر» برخوردار هستند و یک سری محروم و عدالت در این زمینه رعایت نمی‌شود، مسئولان فدراسیون هر چه سریع‌تر و به ویژه در این تعطیلات که ما تلاش می‌کنیم تیم بهتری شویم آسیب‌شناسی کرده و به گونه‌ای باشد که حق به حق دار برسد.

وی با بیان اینکه مقابل سپاهان اولین باخت‌مان نیست و آخرین باخت‌مان هم نخواهد بود، اذعان کرد: وقتی جلوی تیمی به نام سپاهان به لحاظ ذهنی، روانی و فنی برنامه‌ریزی می‌کنیم در دو صحنه اگر «وی ای آر» بود قطعاً داور تصمیم دیگری می‌گرفت.

سرمربی خیبر خرم آباد در خصوص اینکه تیمش تا چه حد آمادگی بازی با ذوب‌آهن را دارد، گفت: سعی کردیم از بازیکنان قدیمی که هماهنگی بیشتری با هم دارند در بازی‌های سه هفته ابتدایی استفاده کنیم، در دو هفته آینده تمرین‌های تاکتیکی بیشتری انجام خواهیم داد و شناخت ما نسبت به تیم و شرایط قطعاً بهتر خواهد شد.

مهاجری افزود: هر تیمی تمرکز بیشتری در طول هفته داشته باشد، قطعاً آخر هفته خوبی هم خواهد داشت ولی هر چه فردا تمرکز بچه‌ها بالاتر باشد خروجی کارمان قطعاً بهتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم بچه‌ها را دوباره به شرایط خودشان برگردانیم، گفت: در لیگ برتر همه بازی‌ها سخت است و چیزی به نام حریف راحت نداریم، باید برای همه بازی‌ها استراتژی و برنامه داشته باشیم. به طور حتم هر چه جلوتر برویم، شما از خیبر خبرهای بهتری خواهد شنید و فوتبال بهتری خواهید دید.

انتهای پیام/

نظر شما