شناسهٔ خبر: 68412293 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سفری خاطره انگیز به مالزی با تورهای بوکینگ

مالزی یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جنوب شرقی آسیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛مالزی یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جنوب شرقی آسیا است. این کشور 50 سال است که به صورت مستقل اداره می شود و از لحاظ اقتصادی و رشد فرهنگی، به یکی از بهترین کشورهای جهان تبدیل شده است. تورهای مالزی می توانند فرصت خوبی را برای شما جهت دیدن از جاذبه های گردشگری و تفریحی مالزی برای شما به وجود آورند. اگر می خواهید بهترین تورهای مالزی را برای سفر بی نظیر و خاطره انگیز رزرو کنید، رزرو تورهای مالزی با بوکینگ به شما توصیه می شود. وبسایت بوکینگ مرجع رزرو انواع تورهای خارجی با امکانات بی نظیر است تا بتوانید یک سفر به یادماندنی در مالزی را تجربه کنید.

سفری خاطره انگیز به مالزی با تورهای بوکینگ

تورهای تابستانی به مالزی

مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا با آب و هوای معتدل است. حتی اگر بخواهید در فصل تابستان به مالزی سفر کنید، باز هم جای نگرانی از بابت گرمای هوا نیست. چون دمای هوا چندان بالا نمی رود که شما را اذیت کند. تورهای تابستانی به مالزی می توانند یک سفر به یادماندنی و مقرون به صرفه را برای شما ایجاد کنند. خوشبختانه رزرو تورهای مالزی با بوکینگ به شما این امکان را می‌دهد تا بدون محدودیت، هر هتل و تاریخ سفری که نیاز دارید را مشخص کرده و تور تابستانی خودتان را رزرو کنید.

قیمت تورهای تابستانی به مالزی بسته به مدت زمان آن، نوع هتل و همچنین تاریخ سفر متفاوت است. هر یک از پکیج های توریستی می توانند امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار دهند. بازدید از جاذبه های گردشگری از جمله مهم ترین برنامه هایی است که برای این تورها در نظر گرفته شده است. بسته به نیاز خود می توانید اقدام به رزرو تورهای مالزی با بوکینگ کنید و یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

تورهای تابستانی به مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

قبل از رزرو آنلاین تورهای مالزی برای سفر در تابستان، باید بدانید که این کشور دارای چه جاذبه های گردشگری است. جاذبه های گردشگری مالزی شما را وادار می کنند تا یک سفر سرگرم کننده را در مالزی تجربه کنید. هر یک از جاذبه های گردشگری کشور مالزی زیبایی های خاص خودشان را دارند و قطعا ارزش دیدن آن ها بالا است. اما در نهایت این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و نظر شخصی خودتان و طول زمان سفر، از بعضی از این جاذبه ها دیدن کنید. در ادامه شما را جاهای دیدنی مالزی و جذابیت های هر کدام آشنا می کنیم.

پارک ملی گونونگ گادینگ

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در بوکینگ، پارک ملی گونونگ گادینگ است. یک گل بسیار جذاب در این پارک وجود دارد که همه افراد برای بازدید از آن به پارک ملی می روند. نام این گل رافلزیاست که حدود 9 ماه طول می کشد تا به طور کامل رشد کند. محیط پارک ملی گادینگ بسیار طبیعی است. همین طبیعت جذاب در کنار قله های کوهستانی به شما این امکان را می دهد تا عکس های بسیار جذابی را بگیرید. اگر کفش مناسب داشته باشید، می توانید ساعت ها داخل این پارک حضور داشته باشید، بدون اینکه خسته شوید.

جزیره مانوکان

اگر اقدام به رزرو تورهای مالزی با بوکینگ کرده اید، پیشنهاد می کنیم که بازدید از جزیره مانوکان را از دست ندهید. این جزیره در پارک ملی تونک عبدالرحمان قرار گرفته است. امکانات تفریحی مختلفی در این جزیره وجود دارند که از جمله آن ها می توان به غواصی، پاراسیلینگ اشاره کرد. در این جزیره می توانید خودتان در آب های کم عمق غواصی کنید و یک تجربه لذت بخش را برای خود ثبت نمایید. منظره رویایی این جزیره به شما امکان عکاسی را می دهد. پس می توانید چند ساعتی را در این جزیره سرگرم باشید و از زیبایی های آن نهایت لذت را ببرید.

غارهای باتو

اگر از بازدید از مناطق خاص خوشتان می آید، حتما بازدید از غارهای باتو را امتحان کنید. غارهای باتو یکی از مکان های مذهبی هندوها در این کشور است. یک مجسمه بسیار بزرگ از خدای هندوها در این غار وجود دارد. این غار در بالای کوه است و بافت آهکی دارد. هندوها به مناسبت های مختلفی به غار باتو می روند و عبادت می کنند. اما شما به عنوان یک مسافر می توانید از صحنه های جذاب این غار دیدن کنید و با سنت های بیشتر آیین هندوها آشنا شوید.

معبد کک لوک سی

یکی دیگر از جاهای دیدنی مالزی که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید، معبد کک لوک سی است. این معبد جزء مکان های دیدنی نسبتا جدید است. عبادت کنندگان مختلفی از کشورهای جنوب شرق آسیا به این معبد می آیند و عبادت می کنند. تصاویر و مجسمه های مختلفی در معبد از خدایان بودایی دیده می شوند. علاوه بر این، معبد کک لوک سی دارای کنده کاری های هنرمندانه روی انواع چوب است که جذابیت این معبد را چندین برابر کرده است. این معبد دارای یک باغ بزرگ با مجسمه حیوانات مختلف است که قطعا دیدن از آن لذت بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

تامان نگارا

تامان نگارا یکی دیگر از جاهای دیدنی مالزی است که به زبان محلی «پارک ملی» نام دارد. این پارک یکی از قدیمی ترین جنگل های گرمسیری و بارانی موجود در بازار است که در آن درختان بسیار بزرگ، آبشارهای جذاب، نواحی جنگلی متنوع و مسیرهای طولانی برای پیاده روی به کار رفته اند. جنگل تامان نگارا با مسیرهای پیاده روی متنوع، چند ساعتی شما را سرگرم می کند. این جنگل از حیوانات مختلفی تشکیل شده است که در معرض خطر انقراض هستند. ولی دیدن این حیوانات در حین پیاده روی به دلیل تعداد کم آن ها، احتمال کمی داد.

لنکاوی

مجمع الجزایر لنکاوی یکی از بهترین مقاصد تفریحی در مالزی است. این منطقه دارای 99 جزیره در دریا آندمان است که می تواند برای چند روزی شما را سرگرم کند. سواحل طولانی با شن های سفید و تپه های پوشیده از جنگل، زیبایی این منطقه را چندین برابر می کند. محبوب ترین سواحل لنکاوی در بخش غربی این منطقه است که تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ در آن منطقه وجود دارد. شما می توانید در هتل های لوکس و شیک این منطقه اقامت داشته باشید. هزینه رزرو هتل های مختلف این تورها می تواند متفاوت باشد. پس این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و بودجه خود، بهترین هتل را رزرو کنید.

  1. جزیره ردانگ

کشور مالزی 9 جزیره دارد که یکی از بهترین جزیره های آن، ردانگ است. این جزیره دارای یک پارک آبی بسیار بزرگ و جذاب بوده که آب آن بسیار شفاف است. ساحل سفید رنگ این جزیره و وجود گونه های مختلف حیوانی، فرصت را برای عکاسی شما ایجاد می کند. این جزیره جزء جزیره های لوکس مالزی است که هتل های شیک و مجللی در آن وجود دارند. می توانید در آب شفاف و خوشرنگ این جزیره شیرجه بزنید و غواصی کنید. البته باید بدانید که دیدن از این جزیره، رایگان نیست!

پارک ملی باکو

پارک ملی باکو یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی مالزی است. اگر از تفریح در هوای آزاد لذت می برید، حتما از این پارک دیدن کنید. اگرچه فضای این پارک چندان بزرگ نیست، اما تنوع جانوری بسیار خوبی دارد. میمون های عجیب و غریب و کمیاب این پارک برای شما جذاب و خاص به نظر می رسند. این پارک ملی متشکل از سواحل دریایی، حیات وحش، جنگل های بارانی و آبشارهای مختلف است که هر کدام زیبایی فوق العاده ای دارند. پیاده روی در این پارک ملی قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود.

رودخانه کیناباتانگان

رودخانه کیناباتانگان یکی از جاذبه های گردشگری مالزی است. این جذبه گردشگری دارای طبیعت بسیار سرزنده و جذاب است که می تواند سفر به یادماندنی را برای شما رقم بزند. طبیعت زیبا و فوق العاده این منطقه قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. در قسمت های پایین رودخانه گونه های مختلفی از حیوانات مانند میمون، فیل و کرگدن وجود دارند که البته دیدن از آن ها می تواند کمی خطرناک باشد. ولی می توانید با تماشای رودخانه، از این حیوانات نیز دیدن کنید. معمولا مسافران و گردشگران با کروز به اطراف رودخانه می روند تا بتوانند حیات وحش را تماشا کنند. سرگرمی دیدن از این حیوانات در ساعات مختلف شب جذاب تر خواهد شد.

جزیره سیپادان

جزیره سیپادان یکی از بهترین جزیره های کشور مالزی است. این جزیره در حال حاضر به عنوان تنها جزیره اقیانوسی در مالزی شناخته می شود که از زنده ماندن مرجان ها در یک مخروط آتش فشانی به دست آمده است. جزیره سیپادان بهداشت غواصان است و لذت بسیار زیادی را برای غواصی به شما می دهد. بیش از 3 هزار گونه ماهی و صدها گونه مرجان در این منطقه وجود دارند. رستوران های متعددی در این جزیره وجود دارند که می توانید برای میل کردن غذاهای خوشمزه از آن ها استفاده کنید. شرایط جزیره به گونه ای است که فقط 120 روز از سال به افراد اجازه غواصی داده می شود. پس قبل از اینکه به این جزیره بروید، حتما در مورد این موضوع اطلاعات کسب کنید.

ارتفاعات کامرون

ارتفاعات کامرون یکی دیگر از مناطق دیدنی مالزی است که پیشنهاد می کنیم پس از رزرو تورهای مالزی با بوکینگ، برای رفتن به آن برنامه ریزی کنید. در این ارتفاعات چای و گیاهان مختلف کاشته می شوند. سرسبزی همیشگی و بوی فوق العاده چای تازه در این ارتفاعات، لذت سفر شما را چندین برابر می کند. در این منطقه توت فرنگی نیز کاشته می شود که می توانید در ایام برداشت محصول آن جا حضور داشته باشید و توت فرنگی های تازه و کوهستانی میل کنید.

شهر جرج تاون

شهر جرج تاون یکی از بهترین شهرهای تاریخی و از مناطق دیدنی مالزی است. این شهر در شمال شرق جزیره پنانگ واقع شده و بیشتر جمعیت آن را چینی ها تشکیل می دهند. شاید جالب باشد اگر بدانید که بسیاری از خانه های قدیمی در این شهر مربوط به دوران استعماری مالزی هستند. به همین خاطر بافت این شهر کمی تاریخی است و بازدید از آن و عکاسی لذت بسیار زیادی دارد. ساختمان های بزرگ با معماری چشم نواز این شهر زیبایی فوق العاده ای به آن داده اند. عصرها مردم این شهر در خیابان ها رفت و آمد و غذاها و نوشیدنی های مختلف میل می کنند.

جاذبه های گردشگری مالزی

نکات مهم برای سفر به مالزی

اگر قصد سفر به مالزی و رزرو تورهای مالزی با بوکینگ را دارید، خودتان را باید برای این سفر آماده کنید. کشور مالزی در تابستان آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پس باید لباس های خنک و مناسب برای سفر تابستانی خود به همراه داشته باشید. البته با توجه به آب و هوای بارانی مالزی، توصیه می کنیم که لباس های نسبتا گرم نیز همراه خودتان داشته باشید که از این بابت محدودیتی برای شما وجود نداشته باشد. تنوع جاذبه های گردشگری در مالزی زیاد است. پس اگر می خواهید از جاهای دیدنی مالزی دیدن کنید، حتما کفش پیاده روی مناسب به همراه داشته باشید.

اگر علاقه مند به بازدید از بناهای مذهبی و مساجد مالزی را دارید، باید یک لباس مناسب که شانه و زانوهای شما را بپوشاند، بپوشید. پس علاوه بر لباس های خنک، لباس های پوشیده نیز به همراه خودتان داشته باشید. بخش زیادی از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند. پس برای احوال پرسی و معاشرت با آن ها، نیازی به دست دادن نیست. همین که سر خودتان را تکان دهید، یعنی با آن ها به خوبی رفتار کرده اید. پس شال و لباس مناسب مذهبی به همراه داشته باشید که اگر نیاز بود آن ها را بپوشید. در نظر گرفتن سایر نکات زیر برای سفر به مالزی اهمیت زیادی دارد.

  • حمل و نقل عمومی در کشور مالزی و شهر کوالالامپور بسیار جدی دنبال شده است. می توانید از اتوبوس های مختلف که در خطوط LRT، MRT و مونوریل خدمات ارائه می کنند، کمک بگیرید و از جاذبه های گردشگری دیدن کنید. در این صورت هزینه های سفر شما نیز به حداقل می رسد.
  • بیشتر فروشگاه ها در کشور مالزی محصولات خود را با قیمت ثابت به فروش می رسانند. بنابراین، نیازی نیست که برای انتخاب یک فروشگاه مناسب از مغازه های آن قیمت بپرسید و وقت خودتان را صرف این کار کنید.
  • در مالزی بازارهای شبانه، غرفه های خیابانی و بازارچه های سنتی وجود دارند که می توانید در آن ها گشت بزنید و محصولات مورد نیاز خودتان را با قیمت ارزان خریداری کنید.
  • بهترین برندهای تولید کننده لباس و کفش و محصولات دیگر در جهان در مالزی حضور دارند. بنابراین، اگر اهل خرید محصولات برند هستید، حتما از مغازه های معتبر و برند مالزی دیدن کنید.
  • حتما برای اینکه از ضرر آفتاب روی پوست خودتان در طول سفر به مالزی در تابستان بکاهید، از ضد آفتاب های مناسب استفاده کنید.
  • بسیاری از مسافران با مشکل کم آبی بدن مواجه می شوند. پس بهتر است که در طول سفر خودتان به اندازه از مایعات استفاده کنید.
  • حشرات مختلفی در طول سال در مالزی وجود دارند که باید مراقب آن ها باشید. به خصوص اگر به جنگل ها و پارک های ملی مالزی می روید، حتما از لباس مناسب و اسپری های دفع کننده حشرات استفاده کنید.
  • سطح بهداشت مواد غذایی در کشور مالزی بالا است. اما بهتر است که فقط از مکان های معتبر غذا تهیه کنید. همچنین بهتر است که از خوردن آب لوله کشی خودداری کنید. بهترین آب مصرفی برای شما در مالزی، آب های بسته بندی است.

رزرو بهترین تورهای مالزی با بوکینگ

نحوه رزرو تورهای مالزی با بوکینگ

اگر قصد رزرو تورهای مالزی با بوکینگ را دارید، می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری این کار را انجام دهید. تمامی مراحل رزرو تورهای مالزی با بوکینگ از طریق سایت بوکینگ قابل انجام است. فقط کافیست که تاریخ سفر خودتان را در بخش تورهای مسافرتی بوکینگ مشخص کنید. سپس با تعیین مبدا و مقصد، تورهای مالزی به شما نمایش داده خواهند شد.

می توانید بسته به هتل مد نظر خود و زمان تور مالزی، یکی از تورها را انتخاب کنید. سپس روی گزینه رزرو تور بزنید و تعداد مسافران را مشخص نمایید. در همین مرحله هزینه رزرو تور به ازای تمامی مسافرانی که انتخاب کرده اید، به شما اعلام می شود. با تایید فاکتور پرداخت، وارد مرحله پرداخت می شوید و باید کل هزینه سفر خودتان را به صورت یکجا پرداخت نمایید. البته قبل از آن لازم است که اطلاعات هر یک از مسافرین را به صورت کامل وارد کنید تا صدور بلیط و رزرو هتل بر این اساس انجام شود. بلافاصله پس از تایید پرداخت، بلیط ها و سند رزرو هتل به شما ارائه می شوند و می توانید آن را دانلود کنید.

تورهای مالزی با بوکینگ را چطور رزرو کنیم؟

خلاصه و پایان

رزرو تورهای مالزی با بوکینگ می تواند برای شما یک سفر به یادماندنی و بی نقص را به همراه داشته باشد. مالزی به عنوان یک کشور مدرن که هنوز سنت های خود را حفظ کرده است، یک مقصد عالی برای گردشگری شما محسوب می شود. جاذبه های گردشگری مالزی تنوع زیادی دارند. از پارک های متنوع بگیرید تا مراکز گردشگری و تجاری که بازدید از هر کدام بسیار لذت بخش خواهد بود. با در نظر گرفتن نکات مهم برای سفر به مالزی، می توانید یک سفر بی نقص و عالی را در مالزی تجربه کنید. هر گونه سوالی در مورد نحوه رزرو تورهای مالزی با بوکینگ دارید، می توانید آن ها را با ما مطرح کنید.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما