شناسهٔ خبر: 68409174 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

القسام: رژیم اشغالگر از پاسخ کرانه باختری غافلگیر خواهد شد القسام: رژیم اشغالگر از پاسخ کرانه باختری غافلگیر خواهد شد

گردان‌های القسام در واکنش به آغاز عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، اعلام کرد که این رژیم از پاسخ آتی از جنوب و مرکز کرانه باختری غافلگیر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز از شهادت سه تن از رزمندگان آن در درگیری با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری خبر داد.

القسام همچنین بر تداوم مقابله با اشغالگران در چندین محور به روش درگیری و استفاده از بمب‌های دست‌ساز در چارچوب راهبرد روشن و تاکتیک‌های حساب شده، تأکید کرد.

گردان‌های القسام افزود: رژیم اشغالگری که با توهم برای شکستن مقاومت در شمال کرانه باختری تلاش می‌کند، با مرگ و پاسخ آتی از جنوب و مرکز کرانه باختری غافلگیر خواهد شد.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از آغاز عملیات گسترده رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش این منابع، تاکنون ۱۱ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین و اردوگاه الفارعه واقع در شمال کرانه باختری شهید شدند.

در همین حال، روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نوشت که عملیات در شمال کرانه باختری چند روز به طول خواهد انجامید و بالگرد‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز در آن مشارکت خواهند داشت.

رادیو رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که عملیات در شمال کرانه باختری، بزرگترین عملیات از سال ۲۰۰۲ میلادی در این منطقه خواهد بود.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین نیز یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری را محکوم کردند.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن در تلاش است تا واقعیت‌های میدانی جدیدی را با هدف تسخیر و الحاق کرانه باختری اشغالی و گسترش حاکمیت خود بر مقدسات ما در جنگی وجودی علیه مردم فلسطین تحمیل کند.

در این بیانیه آمده است که لشکرکشی به کرانه باختری اشغالی در چارچوب برنامه‌های دشمن برای تحمیل کنترل بر شهر بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی صورت می‌گیرد.

نظر شما