شناسهٔ خبر: 68408386 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست ایمیدرو:

رشد ۱۳ درصدی بخش معدن طبق برنامه هفتم در دستور کار است

تهران- ایرنا- سرپرست هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معاد و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، اجرای تکالیف بخش معدن و صنایع معدنی در برنامه هفتم توسعه و تحقق رشد ۱۳ درصد این حوزه را برنامه اصلی ایمیدرو عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از ( ایمیدرو)، «محمد آقاجانلو» امروز (چهارشنبه) در دیدار با کارکنان و مدیران ستادی و شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو، با اشاره به اینکه چنین عاملی سبب شده ایمیدرو طی چند دوره به عنوان سازمان برتر اعلام شود، گفت: طی ۲ دهه گذشته افتتاح حدود ۲۴ میلیارد دلار طرح معدنی و صنایع معدنی در کشور نشان از اثرگذاری ایمیدرو در این بخش می دهد، اما از این پس باید با نیرویی دو چندان و بهره گیری از ظرفیت های کشور زمینه رشد ۱۳درصدی بخش معدن را فراهم کرد.

سرپرست هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه رفع چالش ها و نیازهای بخش معدن و صنایع معدنی جزو ماموریت های این سازمان به شمار می رود، اعلام کرد: به منظور تحقق تکالیف تعیین شده در برنامه هفتم- که در مواردی فرصت های خوبی را فراهم کرده است- باید متولیان مربوط به هر بخش مشخص شود تا به طور دقیق در این مسیر حرکت و چالش ها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه توسعه پیش رو، مشارکت با بخش خصوصی تسهیل شده است، افزود: کارگروه عارضه یابی در سازمان فعال خواهد شد تا در جلسات هیات عامل، برنامه ای متناسب با مباحث آن داشته باشیم.

وی گفت: ایمیدرو رویه ای منسجم به منظور ایجاد نظم در زنجیره معدن و صنایع معدنی و تعیین مسیر برای راهبری شرکت ها را به کار می گیرد تا در نهایت زمینه افزایش بهره وری ایجاد شود.

سرپرست هیات عامل ایمیدرو در ادامه بیان‌داشت: این سازمان طی سال های گذشته راهبری ایجاد نیروگاه ها، تامین آب و توسعه زیرساخت ها را بر عهده داشته که یکی از اهداف آن کمک به رفع چالش های مرتبط با ناترازی انرژی معدن و صنایع معدنی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت های مثال زدنی کارکنان و شایسته سالاری، موفقیت های سازمانی ایمیدرو در سطح کشور ادامه یابد.

سرپرست هیات عامل ایمیدرو ابراز امیدواری کرد در دوره جدید با همکاری خانواده بزرگ ایمیدرو، بهره وری سیستم افزایش یابد و ایمیدرو در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

نظر شما