شناسهٔ خبر: 68408181 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

در پایان تازه‌ترین اجرای خود؛

عوامل «سیصد» از حضور «استاد علی نصیریان» تشکر کرد

سینماپرس: رویداد هنری «سیصد» در پایان یکی از اجراهایش، ضمن تقدیر از استاد علی نصیریان از حضور این هنرمند پیشکسوت در این رویداد تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، رویداد هنری «سیصد» کاری از سهراب پورناظری، چندی است که اجراهایش را در کاخ سعدآباد از سرگرفته است. بازیگران متعددی در «سیصد» حضور دارند که در میان آن‌ها حضور علی نصیریان در نقش چنگیز مغول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نصیریان به صورت ویدیو مپ در این نمایش بازی می‌کند و در چند بخش تصاویر او روی دیوار کاخ ملت، در نقش چنگیز مغول پخش می‌شود.

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ و پس از پایانِ اجرای «سیصد» مراسم تقدیر از استاد علی نصیریان در حضور چهار هزار تماشاگر و با حضور عوامل این رویداد هنری برگزار شد. در این مراسم کیخسرو پورناظری هم حضور داشت و تندیس سیصد را به استاد علی نصیریان تقدیم کرد.

«سیصد» کاری از سهراب پورناظری، با تهیه‌کنندگی تهمورس پورناظری و با داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه سی‌صد هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

پروژه «سیصد» با حمایت بلوبانک، سری نخستِ اجراهایش را از تیرماه سال جاری آغاز کرد. سری دوم این اجراها از دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ در فضای باز کاخ سعدآباد از سر گرفته شده و تمدید این اجراها همچنان ادامه دارد.

نظر شما