شناسهٔ خبر: 68408069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر برق کوثر:

کوثر در حوزه برق جزو مناطق سبز است

کوثر- مدیر برق شهرستان کوثر گفت: در حوزه برق شهرستان کوثر جزو مناطق سبز بوده و تمام روستاهای این شهرستان از نعمت روشنایی برق برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ساعدی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های این شهرستان اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته دولت طی مراسمی پروژه‌های برق رسانی این شهرستان با حضور فرماندار، بخشدار و جمعی از مسؤولان این شهرستان به صورت متمرکز در «روستای قوزلو» بخش فیروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهرستان کوثر در حوزه برق، جز مناطق سبز بوده و تمام روستاهای این شهرستان، از نعمت روشنایی برق برخوردار هستند.

مدیر برق شهرستان کوثر با بیان اینکه هدف شرکت توزیع، تأمین و عرضه برق مطمئن و پایدار به مشترکان است، ادامه داد: در همین راستا و در جهت تأمین رضایت شهروندان و تحقق اهداف شرکت، همزمان با هفته دولت پروژه‌های برق رسانی شهرستان با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ساعدی با اشاره به افتتاح پروژه‌های برق در ۶ حوزه مختلف خاطرنشان کرد: پروژه‌های سرمایه گذاری، نصب چراغ ال. ای. دی، نیرو رسانی، جایگزینی سیم‌های مسی با کابل خودنگهدار، نصب کنتورهای هوشمند فهام و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی در قالب طرح بهارستان از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این شهرستان به شمار می‌رود.

نظر شما