شناسهٔ خبر: 68406857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اهتمام ویژه رئیس جمهور بر رفع مشکلات و مطالبات پرستاری

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهتمام ویژه رئیس جمهور برای رفع مشکلات و مطالبات پرستاری، گفت: در چند روز اخیر در راستای برطرف شدن مشکلات حوزه پرستاری جلسات متعددی با تمامی گروه‌های این حوزه صورت گرفته و خوشبختانه به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛خسرو صادق نیت در دیدار اعضای شورای عالی نظام پرستاری، با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با نمایندگان سازمان نظام پرستاری و برخی تشکل های فعال در این حوزه با هدف رفع مشکلات پرستاران، افزود: علاوه بر جلسات تشکیل شده، از بدنه پرستاری نیز دعوت کردیم تا مطالب و مشکلات به صورت کامل مطرح و جمع بندی شود.

وی اظهار داشت: معوقات و مطالبات پرستاران مهم‌ترین مشکل مطرح شده در این جلسات بود، چراکه همین موضوع نیز منجر به نارضایتی پرستاران در برخی شهرها شده و باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

صادق نیت با بیان اینکه در زمینه مطالبات پرستاران اقدامات موثری توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت انجام شده است، ادامه داد: موضوع تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و مشکلات پیش روی این قانون نیز با معاونت درمان وزارت بهداشت بحث و بررسی شد و در این زمینه باید اقدامات اساسی به منظور اجرای بهتر آن صورت گیرد.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی تصریح کرد: موضوع فوق العاده خاص، ارتقای بهره وری و عدالت نیز از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

صادق نیت با تاکید بر توجه همه جانبه به تمامی گروه‌های بالینی، عنوان کرد: در مورد گروه پرستاری به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین اعضای کادر درمان، باید توجه ویژه تری صورت گیرد. باید در کنار یکدیگر قرار گیریم و کمک کنیم تا مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شود.

نظر شما