شناسهٔ خبر: 68406341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در آذربایجان غربی افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۵۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی در بخش های مختلف شامل استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و باشگاه سوارکاری طی ۲ روز گذشته در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

سجاد بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استخرسرپوشیده نوروز شهر پیرانشهر یکی از این طرح هاست که در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع ورزشی برای ۵۲ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین باشگاه سوارکاری کهر افشار تکاب که از سال ۱۳۹۸ راکد مانده بود، در زمینی به مساحت ۱۰هزار و ۶۸۰ مترمربع فعال شده بود که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: سالن اصطبل این باشگاه ۶۰۰ مترمربع بوده و ۱۶ راس اسب از نژادهای مختلف در آن نگهداری می شود.

بیرامی گفت: بقیه فضاها شامل ۲ میدان مانژ و سالن های رفاهی و تفریحی است.

وی افزود: با افتتاح این باشگاه علاوه بر توسعه امکانات و فضاهای ورزشی در این رشته برای سه نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی در خصوص افتتاح زمین های چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان نیز بیان کرد: این زمین ها در شهرهای زرآباد و قطور خوی، سرو ارومیه، حاجیلار چایپاره، روستاهای بدولی و مخور چالدران، آزاد و حاج علی کند مهاباد و روستای سلکعده خوی به بهره برداری رسیده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: با افتتاح این زمین های چمن، بیش از ۱۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی در استان اضافه شده است.

نظر شما