شناسهٔ خبر: 68405723 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ناوگان اورژانس کشور افزایش ناوگان اورژانس کشور

رییس سازمان اورژانس کشور از افزایش ناوگان اورژانس با آمبولانس‌های جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدجعفر میعاد فر رییس سازمان اورژانس کشور در بابل گفت: قرارداد ۵۰۰ دستگاه آمبولانس منعقد شده است که تا پایان آبان ماه بین پایگاه‌های اورژانس کشور توزیع می‌شود.

او از مناقصه‌ای برای خرید هزار دستگاه آمبولانس خبر داد و افزود: که پیش بینی می‌شود بخشی امسال و بخشی دیگر سال آینده به نتیجه برسد.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه برای نوسازی ناوگان خودرویی از ظرفیت خیران نیز استفاده می‌شود، گفت: مجوز ورود یک هزار دستگاه آمبولانس توسط خیران از دولت دریافت شده است.

میعادفر افزود: این آمبولانس‌ها با ۵۰ درصد هزینه تمام شده در داخل کشور توسط خیران خریداری و وارد کشور می‌شود همچنین کار تشریفات گمرکی و معافیت‌ها توسط سازمان اورژانس پیگیری می‌شود.

او از خیرانی که قصد تجهیز پایگاه‌های اورژانس یا بیمارستان نزدیک محل سکونت خود به آمبولانس دارند خواست در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

رییس سازمان اورژانس کشور از فرسودگی سه هزار دستگاه آمبولانس در کشور خبر داد و گفت: تعمیر آمبولانس‌های فرسوده که بالای ۱۶ سال عمر دارند فایده‌ای برای اورژانس ندارد بنابراین تمام همت این سازمان به جای تعمیر به نوسازی ناوگان معطوف شده است.

میعادفر بابیان اینکه امسال اربعین حسینی بهترین شرایط بهداشتی و درمانی برای زائرین فراهم شد، افزود: امسال خوشبختانه فوتی در اثرگرمازدگی نداشتیم.

نظر شما