شناسهٔ خبر: 68404994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است

ابراهیم شریفی

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است، گفت: کسی که در خدمت مردم نبود کارش مانند کف روی آب نابود می‌شود و ماندگار نیست.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز، هفتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت و شهدای قوه‌های سه‌گانه، گفت: نظام سلطه با ایادی داخلی خودشان از همان بهار سال ۵۸ ترورهای خود را شروع کردند که در سال ۶۰ به نقطه اوج خود رسید.

وی ادامه داد: در حالی که کشور دچار جنگ تحمیلی بود و برخی استان‌ها را آشوب فرا گرفته بود رئیس مجلس، جمعی از نمایندگان و قضات و رئیس جمهور و نخست وزیر که زمان کوتاهی از انتخاب آن‌ها گذشته بود ترور شدند و کشور با شرایط سختی مواجه شد.

شاهرخی افزود: همان زمان جوانانی بودند که با خدا عهد بستند و بر مسیر نورانی که امام ترسیم کرده بودند ایستادند، یکی از این استان‌ها لرستان بود که جوانان آن علاوه بر حضور در جنگ تحمیلی در جریان‌های خلق عرب و خلق مسلمان و پاوه و ... حضور داشتند و استانی که مقام معظم رهبری به‌عنوان کانون تدین و انقلابی‌گری از آن یاد کرده‌اند از همان زمان محکم و استوار برای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستادند و این تربیتی بود که امام خمینی(ره) داشتند و جوانان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت‌گرا و عدالت خواه تربیت شدند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان افزود: شاهد مواکب اربعین حسینی و از خود گذشتگی مردم بودیم که هرکس هرچه دارد در طبق اخلاص می‌گذارد و هرکس با هرچه دارد کار می‌کند که جای شکر و قدردانی از مردم دارد و این مردم شایسته خدمت بی‌منت هستند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است، افزود: اما کسی که در خدمت مردم نبود کارش مانند کف روی آب نابود می‌شود و ماندگار نیست. 

شاهرخی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی که شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی و دیگر شهیدان انجام دادند باقی می‌ماند، بیان کرد: خدمتگزاری از این اهمیت برخوردار است که پیامبر(ص) می‌فرماید کسی که خاری را از جلوی پای مردم برداشت بهشتی شد و بعد از انجام واجبات محبوب‌ترین کار نزد خداوند خدمت به مردم است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: اگر مردم به سوی ما روی می‌آوردند توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم، بدانیم خداوند توفیق خدمت را به ما داده است و رحمت الهی شامل حالمان شده است و اگر مردم به سمت ما نمی‌آیند بدانید از رحمت خدا دور شده‌ایم.

شاهرخی گفت: در هفته دولت باید کارهایی که انجام شده را به گوش مردم رساند و به کارهایی که باعث رشد و شکوفایی مادی و معنوی مردم و ملت می‌شود، توجه کرد.

انتهای پیام

نظر شما