شناسهٔ خبر: 68404800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس زائران اربعین عیادت کرد + فیلم

کرمانشاه - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان روز چهارشنبه از مصدومان حادثه تصادف دیروز زائران اربعین، عیادت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا صبح روز چهارشنبه (۷ شهریور) حجت الاسلام حبیب الله غفوری با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی ضمن احوال‌پرسی از مصدومان، به کادر درمان خداقوت گفت و تأکید کرد: شرایط خوب است و بیشتر مصدومان دیروز تحت درمان قرار گرفته و مرخص شده‌اند.

وی افزود: تعدادی از مصدومان همچنان بستری هستند و مجموعه اقدامات درمانی برای این عزیزان به صورت رایگان انجام شده است. کار آن‌ها با اولویت و حساسیت جدی پیگیری شده است.

دکتر «قباد محمدی»، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: امروز افتخار داشتیم که نماینده ولی فقیه از بیمارستان بازدید کردند و عیادتی از مصدومان اربعین حسینی داشتند.

وی افزود: در این ایام تعداد مصدومان افزایش یافته است، به همین دلیل بیش از ۱۰۰ آمبولانس در مسیر اربعین مستقر هستند و میانگین رسیدن آمبولانس به بالین مصدومان ۸ دقیقه بوده است و مصدومین بدحال با هلیکوپتر جابه‌جا شده‌اند.

دکتر محمدی همچنین گفت: علاوه بر این، هفت درمانگاه در مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته با حضور پزشکان مستقر هستند و به طور رایگان خدمات به مردم ارائه می‌دهند. بیمارستان طالقانی کرمانشاه نیز به عنوان بزرگترین بیمارستان مصدومان غرب کشور، بار استان‌های مجاور را نیز به دوش می‌کشد. در این ایام، ۳۵ هزار نفر خدمات غیر بیمارستانی دریافت کرده‌اند.

روز گذشته (ششم شهریور) به دنبال تصادف ۲ دستگاه اتوبوس و یک خودرو سواری رانا حامل زائرین اربعین حسینی در محور حمیل به کرمانشاه، ۶ نفر از زائرین فوت و ۳۰ نفر مصدوم شدند.

نظر شما