شناسهٔ خبر: 68403988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پیام مهم اوسیمن: او عاشق لیگ برتر است

ویکتور اوسیمن بار دیگر چلسی و آرسنال را در مسیر به خدمت گرفتنش امیدوار کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علاقه اوسیمن به جدایی از ناپولی و کسب یک تجربه جدید بر هیچکس پوشیده نیست و همه از این تصمیم او که مایل بود در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کند مطلع هستند، اما روند مذاکرات مدیران باشگاه ناپولی باعث شده است که او نتوانند تا به حال به خواسته‌اش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برسد.

پاری سن ژرمن مشتری جدی این بازیکن در تابستان امسال بود اما مبلغ بالای مدنظر ناپولی برای فروش او باعث شد که آنها از جذب این بازیکن منصرف شوند. در روزهای گذشته هم شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه الاهلی به جذب او به گوش می‌رسید، اما این بازیکن تمایلی به حضور در فوتبال عربستان ندارد.

حالا چند رسانه انگلیسی مدعی شده‌اند که این ستاره اهل نیجریه پیام مهمی را برای دو باشگاه آرسنال و چلسی که به صورت جدی خانه به خدمت گرفتن او هستند ارسال کرده است و تاکید دارد که بهترین تصمیم برایش این است که در حال حاضر فوتبال ایتالیا را ترک کند و راهی لیگ برتر انگلیس شود که مقصد مورد علاقه و محبوب او است.

این خبر بسیار خوبی برای چلسی و آرسنال است و مطمئنا باعث خواهد شد که مدیران این دو باشگاه تلاش برای جذب او را از سر بگیرند و سعی داشته باشند که از فرصت باقی مانده تا بسته شدن پنجره تابستانی برای امضای قرارداد با او استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما