شناسهٔ خبر: 68403518 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح بلوار بلبان‌آباد با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال

پروژه تعریض بلوار فرهنگ‌و‌تمدن بلبان‌آباد به عنوان پروژه عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری بلبان‌آباد مشخص و تعریف شد و با تأخیری ۶ ماهه از خردادماه سال جاری پروژه کار خود را از سر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،پروژه تعریض بلوار فرهنگ‌و‌تمدن به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون عمرانی استانداری کردستان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار و شهردار بلبان‌آباد و سایر مسئولان ادارات سطح شهرستان دهگلان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عبید محمدی، شهردار بلبان‌آباد اظهار داشت: این پروژه به عنوان پروژه عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری بلبان‌آباد مشخص و تعریف شد و در اواسط شهریورماه سال گذشته شروع شده بود، به دلیل اینکه در اواخر فصل عمرانی قرار داشتیم، با تأخیری ۶ ماهه و از خردادماه سال جاری پروژه به جریان افتاد.

محمدی، شهردار بلبان‌آباد اذعان داشت: با توجه به اینکه پروژه تعریض بلوار فرهنگ و ادب، جزو پروژه‌های عمده عمرانی سال ۱۴۰۲ بوده است، طول پروژه ۸۵۰ متر و با تعریض ۳/۵ متر انجام خواهد گرفت، این پروژه با مجموع ۷۰ سانتی‌متر جدول کار گذاشته شده به حدود ۴ متر و ۱۰ سانتی‌متر خواهد بود.

شهردار بلبان‌آباد خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ سانتی‌متر از زیرسازی در این محور با دولایه آسفالت‌ریزی انجام شده است، لایه اول آسفالت ریخته شده و لایه دوم نیز پس از افتتاح تا دو روز آینده آسفالت‌ریزی خواهد شد و پروژه به اتمام می‌رسد، مبلغ این پروژه از لحاظ ریالی بر اساس برآورده در سال گذشته و اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

کیومرث حبیبی معاون عمرانی استانداری کردستان در پایان با اشاره به حادثه‌خیز بودن محور دهگلان به بلبان‌آباد، بیان داشت: با اتمام این پروژه از خطر تصادفات نیز تا حدودی کاهش خواهد یافت، آمار تصادفات در محور دهگلان به بلبان‌آباد که به یک شاهراه ارتباطی چه از نظر دسترسی به معادن و چه به‌عنوان مسیر ارتباطی با استان کرمانشاه، تبدیل شده و روبه افزایش است، با اتمام این پروژه و سایر پروژه‌های دیگر نظیر تعریض محور دهگلان به سمت موچش، امیدواریم شاهد کاهش بروز اتفاقات ناگوار در این محور‌ها نباشیم.

انتهای خبر/

نظر شما