شناسهٔ خبر: 68403419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵۵ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان افتتاح شد

رشت - ایرنا - ۱۵۵ واحد مسکونی مددجویان به مناسبت هفته دولت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان امروز (چهارشنبه) با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت همزمان در شهرستان لاهیجان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند؛ این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های آستارا، املش، بندرانزلی، رودسر، رضوانشهر، فومن، صومعه‌سرا، سیاهکل، تالش، لاهیجان، لنگرود، شفت، رودبار، ماسال، رشت و خمام به بهره‌برداری رسید.

برای افتتاح این واحدهای مسکونی با زیربنا هفت هزار و ۷۸۴ مترمربع در مجموع ۶۱۴ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش مهمی در رفع محرومیت‌ در کشور دارد گفت: این نهاد برگرفته از دید عمیق و الهی امام راحل (ره) بوده است.

اسدالله عباسی با بیان اینکه ۱۲۷ هزار مددجو در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدامات بسیار خوبی انجام شده که گام بزرگی در جهت خود اشتغالی بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایجاد اشتغال گیلان افزود: این نهاد مامنی برای محرومان است و این مجموعه در حوزه اشتغال و خرید ابریشم اقدامات خوبی انجام داده و بسیاری از مددجویان کمیته امداد نسبت به پرورش کرم ابریشم اقدام کردند.

نظر شما