شناسهٔ خبر: 68401414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به مناسبت هفته دولت و آغاز سال تحصیلی جدید؛

۳۹ طرح نوسازی مدارس در استان یزد بهره برداری می‌شود

حمید رضا دهقان

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت و آغاز سال تحصیلی جدید ۳۹ طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی به سرانه آموزشی استان اضافه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«محسن کاظمی» ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر، در این رابطه افزود: این طرح‌ها شامل ۲۱ آموزشگاه با ۱۵۷ کلاس درس، ۹ چمن مصنوعی، چهار سالن ورزشی، سه طرح توسعه مدرسه و  دو باب نمازخانه در اقصی نقاط استان است.

وی ادامه داد: ما همواره به توسعه عدالت آموزشی و توجه به ظرفیت و استعداد تمام دانش‌آموزان استان تأکید داریم و علاوه بر توجه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی بر توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی همچون سالن ورزشی، چمن مصنوعی، کتابخانه و نمازخانه نیز توجه داریم.

کاظمی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این میزان از طرح‌های آموزشی ورزشی در سطح استان، افزود: ما کماکان نیازمند توسعه زیرساخت های آموزشی هستیم که امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین و مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن، این کاستی ها را کاهش دهیم تا شاهد رشد استعداد و پرورش خلاقیت هرچه بیشتر دانش آموزان و در نهایت توسعه هرچه بیشتر استان باشیم.

به گزارش ایسنا، در همین راستا طی روز گذشته سه آموزگاه در شهرستان بافق با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد و قرار است طرح‌های مورد ذکر در خبر نیز تا ابتدای مهر ماه به تدریج مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما