شناسهٔ خبر: 68401234 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گوشی باربی هم به بازار آمد/ عکس

پس از ماه‌ها پخش تیزر، بالاخره HMD گوشی تاشو با تم باربی خود را معرفی کرد. این گوشی کم‌وبیش شبیه به نوکیا ۲۶۶۰ فلیپ است، با این تفاوت که دارای چندین ترفند نرم‌افزاری و همچنین یک تغییر ظاهری بزرگ است.

صاحب‌خبر -

تینا مزدکی: گوشی جدید HMD که با تم صورتی ساخته‌شده است؛ دارای یک باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپری قابل جابجایی صورتی، یک کابل USB-C صورتی، پارچه پولیش شده همرنگ و چند لوازم جانبی دیگر است. همچنین دو قاب قابل تعویض، یک‌بند تلفن مهره‌دار، جعبه‌های تلفن قابل اتصال و برچسب‌های باربی همراه با این گوشی در نظر گرفته‌شده است.

گوشی باربی HMD دارای صفحه‌نمایش اصلی ۲.۸ اینچی و صفحه‌نمایش پوششی ۱.۷۷ اینچی است. این دستگاه مجهز به چیپست Unisoc T۱۰۷ با رم ۶۴ مگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی است که از طریق اسلات کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. همچنین این گوشی دارای یک دوربین VGA (۰.۳ مگاپیکسل)، اتصال بلوتوث ۵، جک هدفون و پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده است.

گوشی باربی هم به بازار آمد/ عکس

بخش نرم‌افزار در اکثر بازارها توسط سیستم‌عامل +S۳۰ پوشش داده می‌شود، البته نسخه ایالات‌متحده با KaiOS عرضه می‌شود. HMD با آیکون‌های باربی سفارشی، والپیپرها و آهنگ‌های زنگ سفارشی‌سازی شده را گسترش داده است.  در این تلفن نکات سلامت دیجیتال، برنامه مدیتیشن باربی و یادآوری مراقبت از خود هم در نظر گرفته‌شده است.

گوشی باربی هم به بازار آمد/ عکس

تلفن باربی HMD باقیمت ۱۲۹ دلار، ۱۲۹ یورو و ۹۹ پوند است و امروز در بیشتر نقاط جهان به فروش می‌رسد، البته  نسخه ایالات‌متحده در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

منبع: gsmarena

۵۸۶۲۲

گوشی باربی هم به بازار آمد/ عکس گوشی باربی هم به بازار آمد/ عکس

نظر شما