شناسهٔ خبر: 68400582 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هشدار؛ وضعیت هوای تهران نارنجی شد

صاحب‌خبر -
گروه جامعه: هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۱۳ قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.
 
به گزارش ایلنا، تهران در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۸۷ و کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرده اما امروز - چهارشنبه ۷ شهریورماه- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۱۳ قرار دارد و کیفیت هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر ایستگاه‌ پونک با شاخص ۵۵، تربیت مدرس با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۳، گلبرگ با شاخص ۶۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۴، دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۹۶، سرخه حصار با شاخص ۵۵ و شهرک چشمه با شاخص ۸۵ کیفیت هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.
همچنین ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۱۲۹، ستاد بحران با شاخص ۱۰۶، شادآباد با شاخص ۱۲۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۴، مسعودیه با شاخص ۱۰۸ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۲۱ و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده‌اند.

در حال حاضر شاخص آلاینده P.M۲.۵  در ایستگاه‌های شریف ۱۵۵، میدان فتح ۱۵۷، پارک رازی ۱۵۴، پارک سلامت ۱۶۱، پاسداران ۱۵۳ و دانشگاه تهران ۱۵۲ و کیفیت هوا ناسالم است.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۱۰۳ روز هوای قابل قبول، ۵۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم به ثبت رسیده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تهرانی‌ها هشت روز پاک، ۱۱۳ روز قابل قبول، ۳۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما