شناسهٔ خبر: 68400327 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی شهر‌های جنین، طوباس و طولکرم در شمال کرانه باختری در محاصره کامل قرار داده و تمام راه‌های منتهی به این سه شهر را مسدود کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش رژیم صهیونیستی شهر‌های جنین، طوباس و طولکرم در شمال کرانه باختری در محاصره کامل قرار داده و تمام راه‌های منتهی به این سه شهر را مسدود کرده است.

محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری

 
درخواست نتانیاهو برای افزایش امنیت پسرش از ترس ایران
پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به دنبال افزایش تدابیر حفاظتی از پسرش یائیر نتانیاهو است. وی مدعی است که احتمال دارد پسرش هدف ایران قرار بگیرد. دفتر بنیامین نتانیاهو این موضوع را که نتانیاهو به دنبال تقویت حفاظت از پسرش باشد، تکذیب کرده است. طبق برآوردها هم اکنون ماهانه دویست هزار شکل اسرائیل صرف هزینه های امنیتی پسر نتانیاهو می شود. مقامات می گویند هیچ تهدید قابل اعتنایی متوجه پسر نتانیاهو نیست که این هزینه ها را توجیه کند.
 
محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری

شهادت یک خبرنگار دیگر در اردوگاه النصیرات 

محمد عبد ربه خبرنگار فلسطینی و خواهرش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ادوگاه النصیرات به شهادت رسیدند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11456017"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4318034/11456017?width=600&height=350"></script></div>
 
افزایش شهدای اردوگاه جبالیا به پنج نفر
در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه پنج فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند. 
نظامیان اشغالگر همچنین اردوگاه المغازی را در مرکز نوار غزه هدف حمله توپخانه ای قرار دادند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11456015"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4318034/11456015?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11456016"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4318034/11456016?width=600&height=350"></script></div>

 

صدای مظلومیت غزه در اجلاس شهرداران بریکس
اجلاس بین‌المللی شهرداران و روسای شوراهای پایتخت و ۵۰۰ شهر بزرگ کشورهای عضو بریکس در مسکو ، به محلی برای بیان مظلومیت غزه در برابر جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها تبدیل شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو ، ششمین مجمع بین‌المللی شهری بریکس با حضور شهرداران و روسای شوراهای پایتخت و ۵۰۰ شهر بزرگ کشورهای عضو بریکس ، از جمله ایران ، روسیه ، چین ، برزیل ، هند ، آفریقای جنوبی ، مصر ، اتیوپی ، امارات و عربستان ، در حالی به میزبانی مسکو برگزار شد که اظهارات برخی از مقامات شهری عضو بریکس و کشورهای میهمان درباره شهرهای بی‌دفاع و جنایات دامنه‌دار رژیم صهیونیستی در نوار غزه ، نگاهها را به خود جلب کرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11456021"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4318034/11456021?width=600&height=350"></script></div>

 

انهدام  خودروی نظامی صهیونیست ها در اردوگاه نور شمس طولکرم
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از انفجار بمب دست ساز رزمندگان فلسطینی در مسیر  خودروی نظامیان صهیونیست و انهدام آن در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم در شمال کرانه باختری پخش کرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11456020"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4318034/11456020?width=600&height=350"></script></div>

 

گردان های قدس: جهنم در انتظار نظامیان دشمن در کرانه باختری است
گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات قهرمانان گردان‌های قدس در جبهه‌های جنگ در کرانه باختری را "وحشت اردوگاه ها" می‌نامیم. دشمن صهیونیستی با تجاوز به کرانه باختری در پی دستیابی به پیروزی خیالی پس از شکستی است که از ۱۰ پیش تا کنون در مقابله با رزمندگان ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری متحمل شده است؛ اما به یاری خداوند، رزمندگان ما آماده هستند و طعم "وحشت اردوگاه ها" را به دشمن خواهند چشاند و نظامیانش خواهند دانست که چه جهنمی در انتظار آنهاست.

محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری

 

درخواست احزاب هند از دولت برای توقف ارسال سلاح به اسرائیل
شبکه تلویزیونی تی آر تی ترکیه در صفحه اختصاصی خود در پیامرسان ایکس اعلام کرد دولت (نارندرا) مودی با فشار متحدان سیاسی خود روبروست تا موضعش را در قبال فلسطین تغییر دهد و تامین تسلیحات برای اسرائیل را متوقف کند. 
اعضای اتحادیه نمایندگان پارلمان در حمایت از قدس، با سیاستمداران هندی دیدار کردند.
حزب جانتا دال(متحد) نیز که ازمتحدان حزب بی جی پی هند محسوب می شود به درخواست مخالفان برای توقف ارسال سلاح به اسرائیل پیوست.
هند تسلیحات پیشرفته ای در اختیار اسرائیل قرار می دهد که در جنگ غزه بکار گرفته می شوند.
 
محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری
 
هلاکت یک نظامی صهیونیست در نبردهای جنوب غزه
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی تیپ "ناحال" در نبردهای جنوب نوار غزه خبر داد.
 

محاصره کامل جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری

 

نظر شما