شناسهٔ خبر: 68399182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان‌ از پایگاههای مرزی سردشت

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) از مناطق مرزی رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) مستقر در مناطق شهرستان سردشت آذربایجان غربی سرکشی و بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان‌ از پایگاههای مرزی سردشت

 به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سردار جهانبخش کرمی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رزمندگان ولایتمدار تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و تلاش شبانه روزی سردار عباسی فرمانده تیپ 36 که در این شرایط سخت و در برپایی امنیت پایدار و برخورد با گروههای ضد انقلاب در این مناطق به ویژه کوههای سربه فلک کشیده آذربایجان غربی در حال نگهبانی هستند اظهار داشت: اقدامات سپاه در حوزه های مختلف در این مناطق چه تلاشی برای تامین امنیت پایدار و چه عمرانی، محرومیت زدایی و مردم داری ستودنی و جای تقدیر دارد.

سردار کرمی با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) و حضرت امام حسین(ع) باشیم.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمتگزاران صادق مردم هستند و در همه عرصه های خدمت و هنگام نیاز حضور دارند و به خدمت به مردم افتخار می کنند گفت: مردم ایران سپاه پاسداران را دوست دارند و به خاطر آن به خود می بالند، سپاه سرزنده و با نشاط به خدمت خود ادامه می دهد و تحریم های دشمنان از محبوبیت سپاه چیزی نمی کاهد.

 سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در همه عرصه ها ایستادگی کرد و شهیدانی چون سلیمانی را تقدیم کرد، افزود: سپاه پاسداران هم در برپایی امنیت در مناطق شمالغرب هم در جهاد تبیین و در همه عرصه ها حضور جدی داشت و نگذاشت خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود و لذا دشمنان از همین باب عصبانی هستند.

وی با بیان اینکه سپاه نیروی کارآمدی است که همواره به مفهوم واقعی، پاسدار نظام اسلامی بوده است تاکید کرد: سپاهیان سبز پوش، حراست از انقلاب اسلامی و ارزش ها آن را در عمل نشان دادند و به آن افتخار می کنند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: مردم مناطق مرزنشین به ویژه مردم این منطقه، مردمی ولایتمدار، مومن، انقلابی، همیشه در صحنه و ارزش های اسلامی و سپاه هستند و این نوع تهدیدات دشمنان نمی تواند مردم را از سپاه و رهبری و انقلاب جدا سازد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ممتاز تیپ 36 زنجان در تامین امنیت شمال غرب کشور در ماموریت های محوله عنوان داشت: تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در ماموریت های سالهای گذشته بسیار موفق ظاهر شده است و همچنین این تیپ در انجام ماموریت های خود بسیار عالی عمل کرده است.

در پایان سردار محمدرضا عباسی فرمانده تیپ ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع رزمندگان تیپ گزارشی از آخرین وضعیت حضور تیپ در این مناطق به وی ارائه دادند.

نظر شما