شناسهٔ خبر: 68398889 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کاهش دما در بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز جمعه

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق در استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه البرز مرکزی طی امروز و فردا خبر داد و گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از امروز تا جمعه کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی در ی اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روزهای آتی اظهار کرد: امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) در برخی نقاط گیلان مازندران گلستان و ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در قزوین البرز تهران و سمنان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از جمعه تا یکشنبه در مناطقی از نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از امروز تا جمعه به طور نسبی کاهش و شنبه و یکشنبه افزایش می‌یابد.

گودرزی یادآور شد: طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از این مناطق با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا نیز همراه خواهد بود.

وی افزود: از امروز تا جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای امروز استان تهران ۳۶ درجه بالای صفر خواهد شد و کمینه دما نیز به ۲۶ درجه بالای صفر رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما