شناسهٔ خبر: 68398815 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟

با جیم ات، با هر تجهیزاتی و در هر سطحی که هستید، ورزش کردن را شروع کنید. این وب اپلیکیشن برنامه تمرینی شخصی‌سازی شده، آپدیت‌های مستمر و ویدیو حرکات حین تمرین را به شما ارائه می‌دهد تا به هدفتان برسید.

صاحب‌خبر -

بارها شده که اکثر ما تصمیم به ورزش کردن گرفته‌ایم اما به دلایل مختلفی مانند نداشتن زمان کافی، نداشتن امکانات و تجربه کافی منصرف شده‌ایم. حال تصور کنید که یک وب اپلیکیشن وجود داشته باشد که بدون نیاز به دانلود و آپدیت مداوم، برنامه تمرینی شما را بر اساس امکانات، سطح و هدف شما در کسری از ثانیه به شما بدهد. جذاب نیست؟!

جیم ات این کار را برای شما انجام می‌دهد. اما ابتدا بهتر است به این موضوع بپردازیم که یک برنامه تمرینی مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

۱- شخصی سازی شده باشد

یک برنامه بدنسازی مناسب باید شخصی سازی شده باشد. اما این شخصی سازی کردن باید بسیار متفاوت و با جزئیات باشد. جیم ات با توجه به امکانات، سطح، هدف و سبک تمرینی شما برنامه تمرینی شما را در کسری از ثانیه به شما می‌دهد. به این معنی که این گونه نیست که از شما بپرسد در خانه تمرین می‌کنید یا در باشگاه بلکه شما امکان انتخاب تجهیزات خود را از بین ۶۸ وسیله دارید.

۲- آپدیت برنامه تمرینی شما

برنامه تمرینی شما باید با توجه به عملکرد شما در مرور زمان آپدیت شود. این موضوع باعث می‌شود که شما از یکنواختی خارج شوید. همچنین شما نیز باید این امکان را داشته باشید که عملکرد خود را در مرور زمان رصد کنید. جیم ات با نمودارهایی که برای هر حرکت به شما نشان می‌دهد و با آپدیت برنامه تمرینی شما در مرور زمان، تمام این کارها را انجام می‌دهد.

چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟

۳- صفر تا صد هرچه شما در حین تمرین نیاز دارید

بسیاری از افراد بارها برنامه‌ای از اشخاص مختلف دریافت کرده‌اند ولی هنگام اجرای حرکات، نحوه انجام حرکات را آموزش ندیده‌اند و یا فراموش کرده‌اند. جیم ات نحوه اجرای هر حرکت را به صورت ویدیویی هنگام انجام تمرین به شما نمایش می‌دهد. همچنین شما اطلاعات کاملی از تمرین خود مانند تعداد حرکات، میزان کالری سوزی و مدت زمان تمرین را می‌توانید مشاهده کنید.

چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟

۴- تنوع در حرکات

یکی از دلایل عدم پیشرفت افراد می‌تواند عدم تنوع در حرکات باشد. یک برنامه تمرینی مناسب باید در مرور زمان حرکات متفاوتی را برای عضلات مختلف به شما بدهد. جیم ات با داشتن بانک حرکاتی با بیش از ۱۰۰۰ حرکت این امکان را برای شما فراهم می‌کند. همچنین خود شما نیز امکان انتخاب حرکات را با اعمال کردن فیلترهای مختلف یا جست و جوی مستقیم دارید.

چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟

معیارهای متفاوتی وجود دارد تا یک برنامه تمرینی اثرگذار شود. البته ویژگی‌های جیم ات، فراتر از موارد بالا است. دو راه پیش روی شما است: بهانه را کنار بگذارید و همین امروز شروع کنید و یا تا آخر عمر حسرت بخورید.

چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟ چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟ چگونه با هر امکاناتی و هر سطحی که داریم ورزش کردن را شروع کنیم؟

نظر شما