شناسهٔ خبر: 68398761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۰۰ میلیارد ریال طرح‌ عمرانی و خدماتی در هوراند بهره‌برداری شد

تبریز - ایرنا - همزمان با هفته دولت طرح هایی به ارزش حدود ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان هوراند با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در سفر به هوراند با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

تراب محمدی سپس طرح روکش آسفالت بخشی از جاده هوراند-اهر به طول ۶ کیلومتر و با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرد را افتتاح کرد.

همچنین با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، مجتمع اداری شهرستان هوراند با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

محمدی سپس با حضور در روستای مینجاب ۲ دکل مخابراتی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

وی همچنین در سفر به شهرستان هوراند در محل اجرای طرح ۲۶ واحدی نهضت ملی مسکن حاضر شد و ضمن اطلاع از وضعیت اجرای طرح و مشکلات پیش روی آن، دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات را صادر کرد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی همچنین در سفر کاری خود به مناسبت هفته دولت به شهرستان هوراند با خانواده شهید حسین گوزل زاده دیدار کرد.

محمدی در این دیدار با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای تکریم جایگاه شهید و شهادت در جامعه، خواستار تحقق این مهم در حوزه‌های مختلف شد.

وی افزود: شهدا و خانواده های مکرم آنان با ایثارگری و فداکاری خود در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره الگوی رفتاری عملی در دفاع از دین و مملکت بوده اند.

محمدی اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما تلاش در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و نام شهدا در عرصه های مختلف است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: موفقیت در ترویج فرهنگ شهادت متضمن توسعه ایران اسلامی در بخش های مختلف و مقابله با توطئه های دشمنان نظام است.

۷۰۰ میلیارد ریال طرح‌ عمرانی و خدماتی در هوراند بهره‌برداری شد

۴۱ واحد مسکونی در کلیبر تحویل مددجویان شد

امروز همچنین با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ۴۱ واحد ساختمان مسکونی در روستاهای بخش آبش احمد کلیبر تحویل مددجویان روستائی شد.

مدرسه ۲ کلاسه ساری درق، طرح اصلاح و توسعه‌ شبکه برق رسانی نجف تراکمه، آبرسانی به روستاهای خوبیارلو، صلاح پیه سی، همو و پیرماشان، کارگاه تولید یونولیت سقفی آذرفوم آبش احمد و کارگاه فرآوری گردو در متعلق ( متانلو) و کارخانه یونولیت سقفی و ورقه های فشرده ساختمانی آذر فوم از دیگر طرح هایی بود که در آبش احمد افتتاح شد.

۷۰۰ میلیارد ریال طرح‌ عمرانی و خدماتی در هوراند بهره‌برداری شد

محرومیت‌زدایی از روستاها از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در ملاقات با مردم روستای امیرآباد بخش آبش احمد با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از روستاها از آرمان های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: تلاش برای تحقق این امر در دولت های مختلف اولویت داشته است.

محمدی افزود: محرومیت زدایی و بهره مندی همگان از امکانات از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در سایه تشکیل سازمان هایی چون جهاد سازندگی و کمیته امداد بخش مهمی از آن محقق شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی روستاییان استان اضافه کرد: امنیت غذایی شهرنشینان مدیون کوشش روستاییان عزیز در حوزه های دامداری، زراعت و باغبانی است.

محمدی ادامه داد: همه دولت ها موظف هستند به روستاها رسیدگی کنند که خوشبختانه در سایه تلاش دولت های مختلف امروزه وضعیت عمران و آبادانی روستاهای ما به هیچ‌وجه قابل مقایسه با رژیم طاغوت نیست.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمات چشمگیری را به روستاییان ارایه کرده است، ادامه داد: به طور یقین دولت دکتر پزشکیان نیز در راستای اهداف عدالت گسترانه خود اقدامات گسترده‌ای در راستای بهبود وضعیت معیشتی روستاییان انجام خواهد داد.

محمدی بیان کرد: دولت در جهت کمک به تقویت بنیان زندگی و معاش روستاییان تلاشگر اقدامات گسترده‌ای انجام داده که خرید تضمینی گندم مشت نمونه خروار از آنهاست.

۲۱ طرح آبرسانی در هریس افتتاح شد

همچنین ۲۱ طرح آبرسانی شامل اجرای ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز و نیرورسانی اجرای خط انتقال چاه و شبکه توزیع و خرید سه دستگاه آب شیرین کن و نصب ۶ دستگاه رسوب‌زدا برای مجتمع شهید باقری افشردی، مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و حفر چاه در روستاهای شهرستان هریس با اعتباری بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

نظر شما