شناسهٔ خبر: 68398572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ستاد مرکزی اربعین از دولت و ملت عراق تشکر کرد

ستاد مرکزی اربعین حسینی از میزبان اصلی این مراسم - دولت و ملت عراق - تمامی زوار، خادمین، موکب­داران و تلاشگران این حماسه‌ عظیم تشکر کرد. ستاد مرکزی اربعین حسینی از میزبان اصلی این مراسم - دولت و ملت عراق - تمامی زوار، خادمین، موکب­داران و تلاشگران این حماسه‌ عظیم تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، ستاد مرکزی اربعین اطلاعیه شماره ۲۰ خود را به شرح زیر صادر کرد:

«کربلا طریق الاقصی»

بسمه تعالی

با الطاف واسعه­ الهی پرچم بلند حضرت سیدالشهدا(ع) که نشانه اراده پروردگار برای برافراشتن پرچم اسلام و اهل بیت (علیهم اسلام) است، با حضور حماسی و ده‌ها میلیونی دلدادگان آن حضرت در جوار اعتاب مقدسه و بارگاه مطهر ائمه اطهار (علیهم السلام) پرشورتر از قبل به اهتزاز درآمد و پیام جهانی شدن اربعین را به جهان مخابره و با شعار کربلا طریق­ الاقصی این حماسه ده­ها میلیونی را به برائت از مستکبرین و حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل نمودند.

بی شک میزبانی خالصانه ملت شریف عراق و همکاری شایسته و مثال زدنی دولت عراق، در کنار اقدامات ارزشمند موکب­داران و خادمین ایران اسلامی که منجر به رضایتمندی قاطبه‌ زائرین در اربعین ۱۴۰۳ گردید هرگز فراموش نخواهد شد که ان‌شاءالله مرضی رضای باریتعالی و ذخیره آخرت یکایک دلدادگان حسینی(ع) قرار گیرد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بر خود فرض می داند از میزبان اصلی این مراسم (دولت و ملت عزیز عراق) و متعاقباً از تمامی زوار، خادمین، موکب­داران، وزارتخانه ­ها، رسانه ملی، نیروهای مسلح، سازمان‌ها، شهرداری‌ها، نهادهای انقلابی، استانداران و ستادهای استانی اربعین، ستاد اربعین در عراق، کمیته‌های تخصصی و تلاشگران این حماسه‌ عظیم که به انحاء مختلف با تلاشی شبانه روزی نسبت به ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین اقدام نمودند تقدیر و تشکر نماید.

همچنین از یکایک زائران عزیز و گرانقدر که با خادمان خود در ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)  از بدو ثبت نام در سامانه سماح تا زمان مراجعت از سفر، خصوصا مدیریت زمان و شرکت در پویش نذر سفر، اهتمام به شعار کربلا طریق الاقصی و در مدیریت مراسم سال جاری همکاری شایسته ای داشتند تقدیر و تشکر صمیمانه می نماید و بجاست سجده شکر به درگاه خالق بی نیاز از بابت حضور پرشور، بی نظیر، حماسی و توفیق خدمتگزاری بی شائبه به زائرین عزیز به جا آوریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما