شناسهٔ خبر: 68397941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد

نقش اثرگذار بسیج ادارات در تحول نظام اداری کشور

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه تحول در نظام اداری کشور مسئولیت و کار یک دستگاه نیست و همه ارکان دولت باید پیشران برنامه تحولی باشند، گفت: نقش بسیج ادارات در این رهگذر بسیار تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در اتان مرکزی؛ صبح امروز در دیدار اعضای بسیج ادارات استان مرکزی به مناسبت هفته دولت، گفت: خروجی فعالیت دستگاه‌های اجرایی باید بهبود وضعیت مردم در همه شاخص‌ها باشد و این مهم مستلزم پویاتر و متحول‌شدن نظام اداری است.

وی با تاکید بر اینکه تحول در نظام اداری کشور مسئولیت و کار یک دستگاه نیست و همه ارکان دولت باید پیشران برنامه تحولی باشند، افزود: نقش بسیج ادارات در این رهگذر بسیار تاثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به هشتم شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: لازم است جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان در راه خدمت به اسلام و مردم سیره این شهیدان والامقام و شهید رئیسی را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود به دیدار اعضای هیات دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له نسبت به اولویت‌بندی در امور تاکید ویژه داشتند که باید مورد توجه رئیس جمهور و اعضای هیات دولت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان، مدیران و کارمندان نهادهای مختلف اجرایی باید هر عملی که انجام می‌دهند اخلاص در عمل و کسب رضایت الهی و رعایت دستورات خداوند متعال را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما