شناسهٔ خبر: 68397832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

قدردانی رئیس هلال‌احمر از تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران و کادر درمان در اربعین حسینی

کولیوند در پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

‏بسم الله الرحمن الرحیم

امدادگران و نجاتگران گرامی، کادر محترم داوطلب درمان در اربعین حسینی (ع) ‏

توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از اربعین حسینی (ع) که بیان کردند پدیده اربعین یک ‏پدیده غیرقابل توصیفی است، اصلاً بی‌نظیر است؛ یک رزمایش عظیم و شگفتی‌ساز است ‏این حرکت فوق‌العاده، و همین‌طور که مکرّر در این روز‌ها گفته شد، در دنیا دیگر نظیری ‏ندارد. بزرگی و عظمت زیارت اربعین را در ذهن هر بیننده بصیر به بهترین هیئت ‏و زیباترین شکوه مجسم می‌کند و بی‌تردید بخش اعظمی از قداست این زیارت پُربرکت و پُرفضیلت ‏در حرکتی انبوه به نام پیاده‌روی اربعین می‌درخشد که معنای اصیل نوعدوستی در وجب به وجب از ‏تربت ملکوتی آن فوران دارد. در این مسیر شیدایی و طی طریق برای رسیدن به مرقد بهشتی و ‏نورانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، این شما همکاران و داوطلبان جلیل‌القدر هلال‌احمر بودید ‏که با سرشتی خداپسندانه انوار انساندوستی را مقابل قدم‌های زائرین تاباندید و خورشید آرامش را ‏در قلب زائران و میهمانان امام حسین (ع) روشن نگه داشتید که ان شاء الله اجر اُخروی شما نزد ‏آن حضرت در پیشگاه پروردگار متعال محفوظ است.

کار بزرگی که شما از ابتداى شروع عملیات اربعین آغاز کردید و تا امروز نیز ادامه دارد، میانگین خدمت روزانه به بیش از ۱۴۰هزار زائر را نشان می‌دهد و گویای ‏آن است که تلاش شما در ظاهر یک ماموریت بر روی زمین، اما در باطن یک ماموریت آسمانی بر ‏روی قطعاتی از بهشت در زمین بود که در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) ‏انجام دادید. ‏

در مقابل تلاش‌های عظیم و سختی‌های وصف‌ناپذیری که شبانه‌روز برای رفاه حال زائرین اربعین ‏حسینی (ع) به جان خریدید، سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند متعال را شاکرم که همکارانی چنین ‏پاک، نیک‌اندیش و همدل در جمعیت هلال‌احمر دارم. برای یکایک شما از خداوند متعال، سلامت، ‏عزت، اعتبار و توفیق روزافزون خواستارم. ‏

انتهای پیام/

نظر شما