شناسهٔ خبر: 68397598 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اورهال، دلیل عدم سرویس‌دهی خط یک متروی تهران در تعطیلات شهریور

قائم‌ مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل عملیات بهسازی و ایمن‌سازی، برخی ایستگاه‌های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریورماه مسافرگیری نخواهند کرد. این محدودیت‌ها در محدوده ایستگاه‌های شوش تا شهرری اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، مهندس مجید رستمی در توضیح بیشتر افزود: خط یک مترو از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و طی ۲۲ سال گذشته بار محوری زیادی را تحمل کرده است.

وی تأکید کرد: بر اساس استانداردها و همچنین به منظور حفظ کیفیت خدمات و افزایش ایمنی مسافران، بخش روباز این خط نیازمند بهسازی و اورهال است. از آنجا که در تعطیلات شهریورماه حجم مسافران کاهش می‌یابد، درخواستی به شورای تأمین و شورای ترافیک استانداری تهران ارائه شد تا در جمعه ها و ایام تعطیل، محدوده شوش تا شهرری بسته به محدوده انجام عملیات بهسازی، تعطیل شود.

رستمی در ادامه گفت: تلاش ما این است که با حداقل تعطیلی ممکن، عملیات بهسازی انجام شود و هر ۵ ایستگاه به طور هم زمان تعطیل نخواهند بود؛ به‌عنوان‌مثال، در جمعه گذشته تنها دو ایستگاه تعطیل شد.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: برای رفاه حال شهروندان، در روزهایی که محدودیت سرویس‌دهی وجود دارد، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوس‌رانی جهت انتقال مسافران انجام شده است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیتی که در سرویس دهی خط یک اعمال می شود و ایستگاه هایی که پذیرش مسافر نخواهند داشت، به صورت هفتگی به اطلاع شهروندان خواهد رسید و مسافران گرامی ایستگاه‌های جنوبی خط یک پیش از سفر خود، می‌توانند از طریق سایت شرکت بهره‌برداری مترو از این اخبار و برنامه‌ سرویس‌دهی مطلع شوند.

نظر شما