شناسهٔ خبر: 68397252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

جمع آوری مدارس کانکسی هرمزگان تا پایان سال

با هدف ایجاد محیط آموزشی استاندارد تا پایان سال ۱۴۰۳ همه مدارس کانکسی استان جمع‌آوری و با مدارس ایمن جایگزین می‌شود.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-با هدف ایجاد محیط آموزشی استاندارد تا پایان سال ۱۴۰۳ همه مدارس کانکسی استان جمع‌آوری و با مدارس ایمن جایگزین می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هرمزگان ۲۰ مدرسه کانکسی دارد که ساخت هفت مدرسه به پایان رسیده و ۱۳ مدرسه دیگر نیز در دست اجراست و تا پایان سال ساخت آن به پایان می‌رسد.

مهدی باوقار زعیمی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان مکلف به ساخت مدرسه برای حتی۱۰دانش آموز است که باتوجه به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان دیگر مدارس این چنینی در استان نداریم.

وی گفت: مدارس کانکسی در شهر‌های مختلف هرمزگان از جمله جاسک، هشت‌بندی، سندرک، میناب، حاجی آباد، بشاگرد و رودان پراکنده است که در قالب طرح شهید «شهید دانش آموز رضا پناهی» در استان ساماندهی و جایگزین فضای ایمن می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین به آماده شدن۴۵۰ کلاس درس جدید در ۱۱۴ فضای آموزشی برای مهرماه امسال برای نظام تعلیم و تربیت در استان اشاره کرد و گفت: با افزوده شدن این فضا‌های آموزشی بیش از۲۰ هزار دانش‌آموز به‌ویژه در شهرستان‌های بندرعباس و قشم از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

امسال با سال تحصیلی جدید ۴۳۰ هزار دانش آموز در هرمزگان مشغول به تحصیل می‌شوند.

نظر شما