شناسهٔ خبر: 68395399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهرداری اصفهان خبر داد

روشنایی ۱۲ پل‌ عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان از روشنایی ۱۲ دستگاه از پل‌های عابرپیادهمکانیزه سطح این کلان‌شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در راستای بهبود وضعیت روشنایی ۲۷ پل عابرپیاده مکانیزه سطح شهر تعداد ۱۲ پل عابر را با در نظر گرفتن به اینکه سیستم روشنایی پل‌های عابرپیاده مکانیزه دارای مشکلاتی از جمله قدیمی و فرسوده بودن سیستم، نبود کیفیت در نوردهی، بدون هرگونه تجهیزات ایمنی همچون (سینی فلزی، جعبه تقسیم، نبود اتصال به سیستم ارت و سایر موارد)، خاموشی‌های مکرر بر اثر سوختگی مداوم لامپ‌های قدیمی، مصرف بالای برق لامپ‌های قدیمی و تخریب‌های متعدد که مشکلات زیادی به همراه نارضایتی از وضعیت موجود برای شهروندان به همراه داشته، اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا تصمیم بر آن شد که در فاز نخست نسبت به نصب سیستم روشنایی با براکت LED (ال‌ای‌دی) ۳۰ وات به تعداد ۲۸۹ عدد متصل به ارت برای ۱۲ پل عابرپیاده مکانیزه اقدام شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: جلوگیری از آسیب رساندن به تجهیزات روشنایی، تأمین ایمنی و رفاه شهروندان و جلوگیری از حوادث برق گرفتگی، بهبود سیما و منظر شهری کاهش مصرف انرژی برق و بالا بردن کیفیت نور مناسب برای استفاده‌کنندگان از پل‌های عابرپیاده مکانیزه از جمله اهداف این طرح است.

توکلی‌پور با اشاره به مکان و خصوصیت محیط اجتماعی محل پروژه گفت: با توجه به تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه، تردد زیاد عابران پیاده بر روی پل‌ها، درباره حفظ امنیت و زیباسازی فضای پل‌ها و در راستای خدمت‌رسانی بهتر به عموم شهروندان، شهرداری اصفهان اقدام به انجام امور اصلاحات و تعمیرات اساسی ۱۳ پل عابر مکانیزه پیاده واقع در مناطق ۴، ۵، ۷، ۸، و ۱۰ شهرداری این کلان‌شهر کرده است، همچنین تأمین اعتبار روشنایی پل‌ها یکی از این اقدامات اساسی است.

وی با اشاره به زمان آغاز و اتمام پروژه ادامه داد: بخشی از انجام فعالیت در اواخر سال گذشته و ادامه آن در سال جاری انجام شد و در این اقدامات در مجموع به‌مدت ۶۰ روز صورت گرفت.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین برای اجرای پروژه در راستای نصب روشنایی با براکت‌های LED (ال‌ای‌دی) ۳۰ وات عرشه پل‌های عابرپیاده مکانیزه، پس از بررسی و کارشناسی دقیق، قطعات و تجهیزات مربوطه خریداری و توسط تیم نگهداری و تعمیرات با محوریت مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری، تعمیرات و نصب تجهیزات انجام شد.

توکلی‌پور گفت: برای اجرای این پروژه ۲۹۰ نفر ساعت کار فنی و کارشناسی در کنار نظارت مستمر انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت مالی پروژه افزود: مبلغ نهایی اجرای پروژه درباره نصب سیستم روشنایی در طول عرشه و پله‌های پل‌های عابر مکانیزه حدود ۵۹۲ میلیون تومان است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این پروژه با محوریت مدیریت نگهداری و تعمیرات عمران شهری توسط شرکت مهندسی نیک‌اندیش با بومی‌سازی فرایندها انجام شد.

نظر شما