شناسهٔ خبر: 68395325 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عراقچی: ایران از هر توافق آتش‌بس مورد قبول مردم فلسطین حمایت می‌کند

عضو دفتر سیاسی و مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌‌وگو با وزیر امور خارجه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس غزه ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی و مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی تماس تلفنی با سیدعباس عراقچی، انتخاب وی را به‌عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

وی همچنین با ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس در غزه، جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و تلاش‌های آن رژیم برای تغییر وضعیت در مسجدالاقصی با وزیر امور خارجه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

خلیل الحیه با قدردانی از تلاش‌های وزیر شهید حسین امیرعبداللهیان در حمایت از مقاومت مردم فلسطین، تاکید کرد: مردم فلسطین قدردان حمایت‌های دائمی جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های فلسطین و مقاومت آنان در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها هستند.

عراقچی نیز با تشکر از تماس و تبریک خلیل الحیه تاکید کرد: رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت در دولت چهاردهم با قوت ادامه خواهد یافت.

وزیر امور خارجه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از هر توافقی برای آتش‌بس و پایان جنگ در غزه که مورد قبول مردم مقاوم فلسطین و گروه‌های مقاومت و حماس باشد، حمایت خواهد کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی با تجلیل از ایستادگی ۱۱ ماهه مردم غزه و مبارزان مقاومت در مقابل جنایت‌های صهیونیستها، ابراز اطمینان کرد که پیروزی نهایی با مردم فلسطین است و جمهوری اسلامی ایران تا پایان در کنار آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما