شناسهٔ خبر: 68393761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید:

ایران هنوز «آماده و مهیای اقدام به حمله» است

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به اقدام‌های تروریستی و فراقانونی رژیم صهیونیستی، گفت که پیام ما به ایران آن است که از حمله به اسرائیل خودداری کند، چرا که واشنگتن آماده دفاع از متحد خود درخاورمیانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به اقدام‌های تروریستی و  فراقانونی رژیم صهیونیستی، گفت که پیام ما به ایران آن است که از حمله به اسرائیل خودداری کند، چرا که واشنگتن آماده دفاع از متحد خود درخاورمیانه است.

وی که با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت‌وگو می‌کرد، افزود که پیش‌بینی احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل دشوار است اما کاخ سفید تهدیدهای ایران را جدی می‌گیرد. 

کربی تصریح کرد که آمریکا بر این باور است که ایران هنوز «آماده و مهیای اقدام به حمله» است و افزود: «به همین دلیل ما آمادگی نیروهای خود در منطقه را تقویت کرده‌ایم.»

وی همچنین گفت: «پیام ما به ایران محکم بوده، هست و خواهد بود. اول این‌که این کار را نکنید.  دلیلی برای تشدید تنش وجود ندارد. دلیلی برای راه انداختن احتمالی یک جنگ منطقه‌ای فراگیر وجود ندارد».

کربی افزود که پیام دوم کاخ سفید به ایران آن است که اگر حمله‌ای رخ دهد، «آمادگی دفاع از اسرائیل را داریم». 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما